Helena83 Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 (endret) Er det noen som vet om det går an å overføre officepakken fra den ene dataen til den andre?Eller må jeg kjøpe ny officepakke? Endret 19. februar 2013 av Helena83
slask Skrevet 13. februar 2013 #2 Skrevet 13. februar 2013 (endret) Anbefaler Libreoffice - gratis stor og komplett pakke. Kom akkurat i ny versjon. I den grad man har behov for kontorpakke burde det ikke være noen grunn til å velge noe annet. http://www.libreoffice.org/#0 Ang. ditt spørsmål om å overføre fra gammel til ny maskin... Installert program er ikke ment å kunne flyttes/reverseres da det er "tredd inni Windows" på en eller annen måte som gjør det du spør om komplisert. Reinstallasjon er det eneste fornuftige, men krever cd eller tilgang til installasjonsfil. Jeg la visst inn feil link. Her er den norske http://no.libreoffice.org/om-libreoffice/ Endret 13. februar 2013 av slask
Anglofil Skrevet 13. februar 2013 #3 Skrevet 13. februar 2013 Kommer an på hvilke type du har kjøpt. Selv har jeg den som kan overføres til annen pc. Mvh Yvonne
Helena83 Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2013 Takk for råd,jeg har officepakken på en dell-data mens den nye som jeg bruker er Toshiba.Går kanskje ikke an når det er 2 ulike merker?
Heart Skrevet 17. februar 2013 #5 Skrevet 17. februar 2013 Takk for råd,jeg har officepakken på en dell-data mens den nye som jeg bruker er Toshiba.Går kanskje ikke an når det er 2 ulike merker? Det har ikke noe med merkene å gjøre, men lisenstypen. Det finnes to typer Office-lisenser: "OEM"-lisenser (Original Equipment Manufacturer) er det man får hvis Office følger med PC-en, og denne er bundet til den fysiske maskinen. Hvis du derimot kjøpte Office i butikken som et helt separat produkt, får du en lisens ("Retail") som kan flyttes til en annen maskin hvis du av- og reinstallerer programvaren.
Gjest BabyBlue Skrevet 18. februar 2013 #6 Skrevet 18. februar 2013 Jeg kjøpte akkurat en som skal være mulig å installere på 5 forskjellige maskiner, office 2011, 365 home premium... men har mac da. Se om du har samme mulighet
slask Skrevet 19. februar 2013 #7 Skrevet 19. februar 2013 Openoffice, LIbreoffice osv kan du installere på 45 millioner maskiner om du vil. Det er ikke noe å lure på. Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå