Gå til innhold

Bra at kjøresten ikke er sjalu?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymbruker
Skrevet

Har tenkt på dette en stund. Han bryr seg aldri om hvem jeg tekster med, om jeg skal ut på byen med venninner, hvem jeg chatter med på face og generelle ting i forholdet.

Bør jeg reagere positivt eller negativt på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel en bra ting det da, han stoler på deg. Hvor lenge har dere vært sammen?

• Liker 2
Skrevet

Det er da 100% positivt, med mindre du er ute etter et umodent fjortissforhold da.

• Liker 1
Skrevet

Vær glad for det du :) Jeg har en som er stikk motsatt og det er fryktelig slitsomt.

Anonym poster: 9043fb79c9a55c29e02a0aae8f526876

Gjest Anonymbruker
Skrevet

Er vel en bra ting det da, han stoler på deg. Hvor lenge har dere vært sammen?

vert sammen i 2 1/2 år og bodd sammen i 1 1/2 år!
Skrevet (endret)

Vær glad for at kjæresten din stoler på deg og ikke er av den typen som gir deg pusteproblemer. Er du selv av den sjalu typen?

Endret av Havbris
  • Liker 1
Gjest shutthefuckup
Skrevet

"Hei, jeg har ingen problemer. Er det et problem?"

• Liker 7
Skrevet

Dersom man har en kjæreste som er oversjalu, så blir det bare utrolig slitsomt, umodent og småpsycho.

Men jeg forstår deg tross alt. Jeg hadde en slik kjæreste selv engang, som ikke ble sjalu overhodet. Egentlig er det jo OK, men det gikk mer på at jeg hadde behov for bekreftelse på at han ville ha meg. Og dessverre så viste han en manglende interesse på flere områder også, og vi hadde det ikke så bra sammen etter at forelskelsen la seg og hverdagen kom. Han tok forholdet raskt for gitt, og var seg selv 120%, mens jeg måtte tilpasse meg. Så i den sammenheng var også "manglende" sjalu et tegn på manglende interesse ellers.

De fleste ligger vel midt i mellom, slik som du savner at typen din er (at han viser småsjalusi innimellom, som kan være smigrende).

Men om jeg måtte valgt mellom de to ytterpunktene, altså enten sykelig sjalu versus ikke sjalu når de fleste andre ville blitt det, så ville jeg valgt den siste altså...

Anonym poster: 7dd474f61c4c23a4087cd4f8ee5a2525

Skrevet

Det at han ikke er sjalu, forteller deg to ting:

1. Han stoler på deg.

2. Han er trygg på seg selv.

Og det er kjempebra. Se for deg et forhold med en som tar deg til side hver gang du har vært ute med venninner fordi han er overbevist om at du har vært utro.

Men jeg forstår deg også, det finnes en balanse mellom disse, og det er ikke rart at du av og til ønsker å se ham litt sjalu. Jeg syns derimot ikke du skal tenke så mye på dette, ikke prøv å provosere frem sjalusi, da blir det lett dårlig stemning.

Du må huske at hans manglende sjalusi ikke trenger å bety at han ikke er kjempeglad i deg.

Skrevet

Men det er jo litt koselig at kjæresten er bittelitt sjalu da......

Skrevet

Ja, kjempekoselig....not!!

Skrevet

Er jo koselig at han viser at han bryr seg da.... Litt sjalusi betyr jo bare at man er redd for å miste kjæresten sin da.

Skrevet

Er jo koselig at han viser at han bryr seg da.... Litt sjalusi betyr jo bare at man er redd for å miste kjæresten sin da.

Har han noen gang vært sjalu?

Anonym poster: 9231e3568de6856af1192d0e6e98e9ac

Skrevet

Alder har mye å si for dette. Hvis du vil svare på dette; hvor gammel er han? Jo eldre man er, jo mer komfortabel blir man.

Anonym poster: 9231e3568de6856af1192d0e6e98e9ac

Skrevet

"Hei, jeg har ingen problemer. Er det et problem?"

:fnise:

Ts; det er definitivt positivt at han ikke er sjalu!

Jeg skjønner ikke at sjalusi liksom skal være så romantisk og et tegn på at han bryr seg.

Sjalusi er tegn på usikkerhet, eiesyke og dominanse.

Det finnes selvsagt varierende grader av sjalusi men alle som slipper å bli utsatt for det burde prise seg lykkelig.

Anonym poster: fab5a400f25108b6e9f65d319e825f99

Skrevet

Definer "litt sjalusi"?

Sjalusi er ikke koselig. Det er frihetsinnskrenkende- man prøver å unngå situasjoner som kan trigge sjalusien.

Sjalusi er krenkende- hvor er tilliten til den man er glad ?

Anonym poster: fab5a400f25108b6e9f65d319e825f99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...