søstertusenfryd Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Jeg er en ganske fersk katteeier,fikk han i juni 2012,Han er snart ett år nå.Vi gir han tørrfor fra dyrebutikk og perle våtfor.Jeg hadde en gang fisk til overs etter vår middag og kokte resten til pus,kokt torsk uten salt,han elsker det! Er det greit å gi dette i tillegg til tørr for??
Gjest Dizzie.o_0 Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 Javisst, men ikke hver dag. Det kan etter hvert bli strevsomt for magen. Usaltet, kokt fisk er snadder, du kan også tilsette ris når du koker fisken siden det også er et supert næringstilskudd for ham. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 Fisk uten salt eller krydder er supersnadder innimellom Ris innehar egentlig veldig lite næringsstoffer en ren kjøtteter trenger, det er magestabiliserende, - og det er vel i praksis alt det egentlig er godt for om man er katt Gi kokt torsk med god samvittighet. Enten elsker de det eller så snur de furtent rumpen til skålen og spaserer fornærmet avgårde
vinterspeil Skrevet 12. februar 2013 #4 Skrevet 12. februar 2013 Jeg er en ganske fersk katteeier,fikk han i juni 2012,Han er snart ett år nå.Vi gir han tørrfor fra dyrebutikk og perle våtfor.Jeg hadde en gang fisk til overs etter vår middag og kokte resten til pus,kokt torsk uten salt,han elsker det! Er det greit å gi dette i tillegg til tørr for?? Jeg gir katten fisk, våtfor, rå kjøttdeig og tørrfor om hverandre. Den er frisk og fin
søstertusenfryd Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2013 Takk for svar.Da skal jeg gi han det innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå