krispa001 Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 (endret) Fant ikke passende overskrift, sorry.. AnywaysHan liker ikke at andre gutter f.eks. klapper meg på rumpa eller løfter skjørtet. Noe som har skjedd... Var ganske ubehagelig for meg at andre gutter gjorde det!Han sier hele tiden at om noen plager meg/tar på meg/osv. så skal han gi han juling, osv. (Han er veldig omsorgsfull ellers, så ikke tro at han er voldelig, hehehe )Jeg har en kompis som jeg har vært venn med i mange år og ALDRI hatt noe annet forhold med forutenom å være kompiser. Typen tror han er forelska i meg, og liker ikke at jeg snakker med han fordi "han vet hvordan gutter tenker". Han synes det er greit at gutter ser på meg, for han vet at han har ei fin dame, sa han tidligere... hehe, og han liker å introdusere meg for fremmede. Jenter: Opplevd dette før? Føler dere at disse punktene er positive for oss jenter i et forhold? At det er trygt å vite? Gutter: Om dere har/har hatt dame før, er/var dere veldig beskyttende over henne? Kom det bare automatisk? Og forresten, likte/liker dere å vise fram dama deres? Alle: Synes dere det er greit at noen tar på dama/typen din? I så fall, hva hadde du gjort? Vil bare vite hva deres mening er. Fyr løs :D Endret 12. februar 2013 av krispa001
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 De første to punktene er da bare normal "passe på oppførsel" mellom folk som bryr seg om hverandre? De to siste derimot.. jeg hadde trolig gått. Ser forøvrig ikke problemet med at noen tar på partneren "min", så sant de vil det selv.
Steinar40 Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 (endret) Det er helt normal (typisk) oppførsel. Endret 12. februar 2013 av Steinar40 1
krispa001 Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2013 Ja skjønner det har det jo sånn selv. Men ser ofte folk som godtar at andre tar på kjæresten, flørter, og at de ikke bryr seg så mye om sånne ting og ikke bekymrer seg så ofte. Men jeg regner med at det er normalt det og! Alle er jo ulike og fokuserer på ulike ting...
Steinar40 Skrevet 12. februar 2013 #5 Skrevet 12. februar 2013 Ja skjønner det har det jo sånn selv. Men ser ofte folk som godtar at andre tar på kjæresten, flørter, og at de ikke bryr seg så mye om sånne ting og ikke bekymrer seg så ofte. Men jeg regner med at det er normalt det og! Alle er jo ulike og fokuserer på ulike ting... Joda, det er sikkert en del som tenker at dama klarer å passe på seg selv. Ikke alltid like smart det.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #6 Skrevet 12. februar 2013 jeg var sammen ei jente som er kjempeflott, hun fikk masse oppmerksomhet overalt og likte det. I starten strittet jeg i mot og ville jule opp alle, men hun sa det var helt ufarlig. Jeg lot være å merke mitt "terretorie" og vips havnet hun i seng med noen som hadde gitt henne oppmerksomhet og skylte på meg for å ikke bry meg. Anonym poster: 7b80faadced399a9bd8a3c3a4e92dbec
Steinar40 Skrevet 12. februar 2013 #7 Skrevet 12. februar 2013 jeg var sammen ei jente som er kjempeflott, hun fikk masse oppmerksomhet overalt og likte det. I starten strittet jeg i mot og ville jule opp alle, men hun sa det var helt ufarlig. Jeg lot være å merke mitt "terretorie" og vips havnet hun i seng med noen som hadde gitt henne oppmerksomhet og skylte på meg for å ikke bry meg. Anonym poster: 7b80faadced399a9bd8a3c3a4e92dbec Og derfor gidder man ikke slike kvinnfolk.
krispa001 Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2013 jeg var sammen ei jente som er kjempeflott, hun fikk masse oppmerksomhet overalt og likte det. I starten strittet jeg i mot og ville jule opp alle, men hun sa det var helt ufarlig. Jeg lot være å merke mitt "terretorie" og vips havnet hun i seng med noen som hadde gitt henne oppmerksomhet og skylte på meg for å ikke bry meg. Anonym poster: 7b80faadced399a9bd8a3c3a4e92dbec Da er det vel positivt å være beskyttende, men jeg tror det ligger mest hos personen som er utro da egentlig! Hvis man elsker en person så er man ikke utro, det er jo logisk. Føler med deg! :/ Håper du finner/har funnet deg en person du kan stole maks på og som elsker deg.
Gjest ildhane Skrevet 12. februar 2013 #9 Skrevet 12. februar 2013 (endret) Da er det vel positivt å være beskyttende, men jeg tror det ligger mest hos personen som er utro da egentlig! Hvis man elsker en person så er man ikke utro, det er jo logisk. Føler med deg! :/ Håper du finner/har funnet deg en person du kan stole maks på og som elsker deg. Det var jeg som skrev det bitre innlegget, og jeg har ikke landet en date på 3 år siden det ble slutt. Men det jeg mente å si til deg, trådstarter er at du kan nyte begge deler ved å vise ovenfor han at du setter grenser ved å si nei om noen går for langt. Byrden ved å ha en flott dame er jo nettop dette at så mange "rivaler" og friere vil dukke opp, da er det viktig for deg å være bevisst på dette ovenfor han og vise at han er fyren i ditt liv. Endret 12. februar 2013 av ildhane
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #10 Skrevet 12. februar 2013 Han liker ikke at andre gutter f.eks. klapper meg på rumpa eller løfter skjørtet. Noe som har skjedd... Var ganske ubehagelig for meg at andre gutter gjorde det! men hvorfor lar du guttene holde på? om du blir trakassert å hadde jeg selvsagt hjulpet deg, men om du likte det så hadde jeg tatt en prat med deg for jeg hadde ikke likt at kjæresten min likte slik oppmerksomhet. Anonym poster: 175f4a7fbd195a4bd4cf889da26a4627 1
krispa001 Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #11 Skrevet 12. februar 2013 (endret) men hvorfor lar du guttene holde på? om du blir trakassert å hadde jeg selvsagt hjulpet deg, men om du likte det så hadde jeg tatt en prat med deg for jeg hadde ikke likt at kjæresten min likte slik oppmerksomhet. Anonym poster: 175f4a7fbd195a4bd4cf889da26a4627 Selvfølgelig lar jeg ikke gutter/menn holde på? Slike ting har skjedd i festlige sammenhenger, og jeg har ikke engang rukket å be dem slutte før de stikker av. Det er ikke sånn at menn kommer og klår og jeg lar dem holde på. Plutselig kommer det en eller annen fyr og løfter skjørtet og går bort. Jeg liker ikke at andre gutter gjør det, tro meg! Endret 12. februar 2013 av krispa001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå