Gå til innhold

Herregud så flaut - Jarle Andhøy

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er enig med de som er småkritiske til Andhøy her, men HERREGUD så deilig det er å se en slik tråd som ikke handler om Breivik!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skaff deg hund og legg lufteturen - tilfeldig - fordi der han bor.

jeg har gjort noe sånt før, med noen andre. Herregud så mange turer det ble, og det går 2 sek så er man forbi huset. Sjansen er NESTEN som å vinne i lotto. Og når man endelig ser han (på vei inn i bilen eller noe) så er det liksom ikke så lett å få stotra frem noe:P Men det er en god idè, eller en start, det er det. Takk ;) Haha...

Anonym poster: 820e3b2f0cd2963e9a29695cb0f97680

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Ikke tull så mye da. Jeg er en sånn som gjerne "stalker", men hallo, på riktig måte?!

Ingen her som kjenner til han eller noen av hans rutiner hobbyer der jeg kanskje kan møte han?

Jeg har jo sett det jeg kan av han og jeg vet at gutter/menn av hans type liker meg. Så enkelt er det ;) Jeg er allsidig, sporty og lett omgjengelig... Med det ytre på plass, klart han må være interessert? Jeg må bare få en naturlig prat med han.

ER OGSÅ INTERESSERT I Å HØRE SLADDER (som ikke se og hør har catcha opp) Jada, kall det gjerne en runketråd FOR KVINNER ;)

Jeg omgås flere som er å anse som offentlige personer / A-B-C-D-E-F-Whatever-Kjendis.

Fellesnevneren for de alle, er somregel at de ikke liker å omgås mennesker som liker de kun for deres kjendisstatus, eller for deres utseende.

Har du og Jarle Andhøy noe til felles?

Når var du sist på en ekspedisjon?

Jeg tror du ville blitt en ganske døll kjæreste, dersom alt som knyttet dere sammen, er at du synes han er kjekk og sexy.

Det er hyggelig å høre at man er kjekk og sexy, men det er nok ikke limet i kaka i et forhold.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår dere ikke at Jarle bare holder seg singel kun for å få opp mengden med fans..

Han har også en trøblete fortid hvor han ble kastet ut av en rekke skoler.

Han er nok no good.

Anonym poster: ebefe4335c102f8d13ff0bb4f2a88966

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, svarer de to siste

#26: Det er derfor jeg ikke ønsker å ringe han eller kontakte han for å si at jeg liker han, da vil han oppfatte meg som alle andre som kontakter han pga sin status eller ytre.

Jeg liker faktisk ikke hvordan han ser ut. Jeg har ikke noe problem med at han har en fortid, det har vi alle. Jeg liker måten han er på og jeg liker at han har sterke meninger. Jeg liker å diskutere og ja, jeg er født midt på vidda og jeg er en født eventyrer. Trenger jeg å si mer? Jeg spurte i utg.punktet om råd til noe, ikke godkjennelse :) Jeg kunne sikkert skrevet en avhandling, faktum er: Jeg liker mannen og jeg ønsker å bli kjent med han på en 'naturlig og tilfeldig måte' ..............

#27: Jeg har både venner og familie som har trøblete fortid, de er fortsatt like mye verdt. Disse menneskene med mye trøbbel i bagasjen har også mange reflekterte tanker over ting. Alt trenger ikke å være helt a4 for meg.

Og i utgangspunktet planlegger jeg ikke et giftemål. Jeg ønsker bare å bli kjent med denne mannen og ja, jeg er kåt på han. MEN DET KAN FORT SNU, og da er jeg mer en glad nok for å få en venn som han i min krets.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd facebooken hans? En venninne/bekjent av meg kom i kontakt med han gjennom der. Ikke av de samme grunnene som deg, hun ville bare bli kjent med han. De hadde mange fellesinteresser og har forblitt venner.

Altså, har du no til felles med han egentlig? Utifra profilen hans så skjønner jeg at han liker både trainspotting og jokke, prøv å starte en samtale om noe du tror han vil interessere seg for. Med tanke på hvor gale flere av mine venninner er etter han så regner jeg med at han får MANGE henvendelser fra damer som bare er keene på å ligge med han. Prøv noe annerledes.

Anonym poster: bbaf6667858dc8fa9e2977ace3b07dbe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Lag et brev til ham (sånn personlig adressert reklame som man ofte får fra banker og kredittkort selskap er minst mistenkelig.)

2. Finn ut hvor han bor.

3. Reis ditt.

4. Bank på døra.

5. Følgende samtale utspiller seg:

Du: "Hei jeg tror postmannen gjorde en feil, er det du som er *kast et blikk på konvolutten* Jarle Andøy?" Du glemmer navnet + uttaler de feil = bevis at du ikke er en obsessed stalker.

Han: "Det er nesten rett, jeg er Jarle ANDHØY."

Du: "Å beklager" Du smiler, begge ler.

Han: "Takk for brevet, er du nyinnflyttet? Har ikke sett deg rundt her før"

Du: "Nei, *kaster med håret ditt* jeg besøker en venninne som bor i nabolaget/bygningen. Jeg tok inn posten hennes i dag da hun skadet foten på vår siste polarekspedisjon."

Han: "Åhh så kult, blablabla polarekspedisjon."

Du: Blalala isbjørnangrep."

Han: "Hahahaha."

Du: "Har du lyst til å ta en iskaffe en dag?"

Han: "Ja, gjerne!"

6. Mission accomplished.

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Lag et brev til ham (sånn personlig adressert reklame som man ofte får fra banker og kredittkort selskap er minst mistenkelig.)

2. Finn ut hvor han bor.

3. Reis ditt.

4. Bank på døra.

Du: "Hei jeg tror postmannen gjorde en feil, er det du som er *kast et blikk på konvolutten* Jarle Andøy?" Du glemmer navnet + uttaler de feil = bevis at du ikke er en obsessed stalker.

Du: "Nei, *kaster med håret ditt* jeg besøker en venninne som bor i nabolaget/bygningen. Jeg tok inn posten hennes i dag da hun skadet foten på vår siste polarekspedisjon."

6. Mission accomplished.

FANTASTISK! Jeg tuller ikke når jeg sier at det kunne jeg godt gjort, nå vet jeg hvor drømmen min skal starte i kveld :-) JIAHHOOOO...Ler godt! Takk ;-)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. Finn ut hvor han bor.

3. Reis ditt.

4. Bank på døra.

6. Mission accomplished.

Er det du som er tekstforfatteren til Radioresepsjonen? :skratte:

Anonym poster: 86c0b27cf13d0db9b005cfb1ef85a3c1

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud, du er forelsket i en mann i media. Du søker informasjon om han, slik at du kan oppsøke han og få han til å falle for deg. hehe sorry altså, men ser du ikke selv at det er noe spesielt?

Ikke vær så rask med å dømme nå. Har gjort det selv, ikke stalkerish, men oppsøkt menn jeg finner atraktive, og det har funket hver gang. Så bare kjør er mitt tips, har man lyst så ser jeg ingen grunn til å la være, og kanskje han vil like deg, TS, det vet du ikke før du har prøvd :)

Anonym poster: 7677c2839e4ce869b78bd98671327535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste du får fra det er nok en dypp fra han. Dette er en eventyrer, villmann, en som ikke kan legge seg i lenkene til et annet menneske. Du ville blitt ei depressiv sjøenke.

Anonym poster: 64ed0afc4d3bf5f3d2a40f4d2a0f11c9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste du får fra det er nok en dypp fra han. Dette er en eventyrer, villmann, en som ikke kan legge seg i lenkene til et annet menneske. Du ville blitt ei depressiv sjøenke.

Ja, dette gjorde nok susen for at hun skal holde seg unna! :fnise: Selv jeg fikk litt lyst på han nå...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dette gjorde nok susen for at hun skal holde seg unna! :fnise: Selv jeg fikk litt lyst på han nå...

Uff.. Kvinner.. :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....hvor han også fikk ord på seg for å være ganske så velutstyrt.

Anonym poster: ebefe4335c102f8d13ff0bb4f2a88966

Du misforsto nok der. De mente sikkert all oppakningen han pleier å ha med seg når han skal på langtur med båten sin, men sånn bortsett fra det: han får absolutt ikke min båt til å flyte, for når han åpner munnen og snakker, er det en blanding av Lars Monsen og Thor Heierdal som kommer ut og det blir rett og slett for spooky! :sjokkert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har møtt Jarle Andhøy, ute på byen i Oslo. Vi sto å snakket ved baren et par timer kanskje, og i løpet av den tiden kom det utallig mange mennesker bort til oss for å ta bilder, spandere drinker osv. Han ble lei, og han ga tydelig uttrykk for det. Det endte med at han til slutt sa at jeg var dama hans, og at han ikke gadd flere bilder. Vi dro derfra sammen, og for å si det sånn, så hadde jeg sjansen til å bli med ham hjem, men jeg takket nei.

Jeg synes nesten synd på ham som ikke kan dra ut med venner uten å bli omringet av kåte kvinnfolk, og mannfolk som vil slå av en prat. Det sies at han ofte er på byen, og at han får masse tilbud fra damer, så du vil kanskje bare bli en i mengden? Tror han får veldig mange sms fra fans, og tviler på han svarer på alle henvendelser.

Og til deg som nevnte det med facebook; Jarle Andhøy har ikke facebook som privatperson.

Anonym poster: c65ffabcc8c7497f7ab03d1eb6bf6981

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Jeg vet ikke hva det er, men jeg er en av de (ALLE DE) som er besatt av denne mannen. Jeg sendte ham en tekstmelding, men den forsvant vel i mengden.

Noen som har et tips til hvordan jeg kan få kontakt eller tilfeldigvis ramle over denne mannen? Jeg vet han ville likt meg.

Noen som har vært borti han? Noen som har hatt sex med han eller vet NOE om han som ingen andre vet?

Føler meg som om jeg var 14 år nå.. Ehhheeeehe :rodmer:

Søk hjelp

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...