Gå til innhold

Herregud så flaut - Jarle Andhøy

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Svar på spørsmålet mitt, du. Hva vil du frem til ved å fortelle oss at du mener han er en tulling? Og at du ikke vil ha sex med schau og at du ønsker folk lykke til *

*sarkastisk.

Hva? Får du noe ut av å være sånn?

Jeg kjenner at jeg støtter vedkommende som har postet innlegget du går å bærer rundt om her.

Anonym poster: 820e3b2f0cd2963e9a29695cb0f97680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, for meg handler det her mer om at hvis jeg hadde hatt sex med Jarle så hadde jeg holdt kjeft pga jeg aldri utleverer fyrer jeg har sex med. Det er ordinær høflighet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for meg handler det her mer om at hvis jeg hadde hatt sex med Jarle så hadde jeg holdt kjeft pga jeg aldri utleverer fyrer jeg har sex med. Det er ordinær høflighet.

Fremdeles ikke svaret på spørsmålet eller i det hele tatt relatert til det du skrev. Jeg har ikke bedt noen utlevere sexlivet til jarle andhøy så vidt jeg vet/husker? Omtaler forresten ikke mennesker jeg ikke kjenner med fornavn. Men det gjør visst du. Kjenner du han? Eller er du bare en sånn uhøflig selger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ikke svaret på spørsmålet eller i det hele tatt relatert til det du skrev. Jeg har ikke bedt noen utlevere sexlivet til jarle andhøy så vidt jeg vet/husker? Omtaler forresten ikke mennesker jeg ikke kjenner med fornavn. Men det gjør visst du. Kjenner du han? Eller er du bare en sånn uhøflig selger?

Jeg kan godt titulere ham Jartle Andhøy. Intet problem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Hei TS!

Vet ikke om du har lagt denne tråden død nå, er jo en stund siden siste innlegg. Men jeg kan jo fortelle fra mitt ståsted. Jeg var sammen med J i to år og jeg kan utmerket godt forstå at du ønsker kontakt! Ikke er det så særlig urealistisk heller. Han bor jo som du sier, i lille Oslo og ferdes mye i Larvik, spesielt nå i forbindelse med festivalprosjektet. Hadde du kommet i kontakt med han vil jeg si veien til vennskap, eller i hvertfall nært bekjentskap er kort. Jarle har mange venner, rett og slett fordi han er nysgjerrig på alle typer mennesker, respekterer og er genuint interessert i dem. Så hvis du byr på deg selv og er positiv kan du "risikere" å få masser av omsorg og tillit tilbake. Så som venn er han super. Som kjæreste, not so much :) Jeg hadde gjort hva jeg kunne for å unngå at mine søstre og venninner hadde blitt sammen med ham , hadde det vært aktuelt. For med et forhold til Jarle kommer mange nedturer. I hvertfall for meg. Men nå er jeg en typisk kjærestejente som vil vite at jeg kan treffe min utkårede ofte:) å gå et år alene i strekk var ikke riktig for meg. Det slet noe voldsomt på meg. Hvordan du hadde stilt deg til det vet jeg jo ikke.

Men nå sier du jo selv at du ikke nødvendigvis tenker på forhold.

Apropos potensielle møteplasser. Hvis du liker seiling og båtliv får du hive deg rundt og gå på båtmesser, melde deg inn i seilforening osv. Jarle finnes på slike arenaer. Han holder jo også foredrag for klasser og bedrifter, og helt sikkert privatpersoner også.

Han liker livemusikk og går en del ut i Oslo(han har en del venner som driver på med musikk der)

Anonym poster: ab56e16e81a59be122ddbe1adf38acf8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Annonse

AnonymBruker

Hei TS!

Vet ikke om du har lagt denne tråden død nå, er jo en stund siden siste innlegg. Men jeg kan jo fortelle fra mitt ståsted. Jeg var sammen med J i to år og jeg kan utmerket godt forstå at du ønsker kontakt! Ikke er det så særlig urealistisk heller. Han bor jo som du sier, i lille Oslo og ferdes mye i Larvik, spesielt nå i forbindelse med festivalprosjektet. Hadde du kommet i kontakt med han vil jeg si veien til vennskap, eller i hvertfall nært bekjentskap er kort. Jarle har mange venner, rett og slett fordi han er nysgjerrig på alle typer mennesker, respekterer og er genuint interessert i dem. Så hvis du byr på deg selv og er positiv kan du "risikere" å få masser av omsorg og tillit tilbake. Så som venn er han super. Som kjæreste, not so much :) Jeg hadde gjort hva jeg kunne for å unngå at mine søstre og venninner hadde blitt sammen med ham , hadde det vært aktuelt. For med et forhold til Jarle kommer mange nedturer. I hvertfall for meg. Men nå er jeg en typisk kjærestejente som vil vite at jeg kan treffe min utkårede ofte:) å gå et år alene i strekk var ikke riktig for meg. Det slet noe voldsomt på meg. Hvordan du hadde stilt deg til det vet jeg jo ikke.

Men nå sier du jo selv at du ikke nødvendigvis tenker på forhold.

Apropos potensielle møteplasser. Hvis du liker seiling og båtliv får du hive deg rundt og gå på båtmesser, melde deg inn i seilforening osv. Jarle finnes på slike arenaer. Han holder jo også foredrag for klasser og bedrifter, og helt sikkert privatpersoner også.

Han liker livemusikk og går en del ut i Oslo(han har en del venner som driver på med musikk der)

Anonym poster: ab56e16e81a59be122ddbe1adf38acf8

Ha ha. Ingen som kommenterte dette innlegget da det ble skrevet.

Å utlevere noen med navn strider vel mot reglene her?

Anonymous poster hash: b9ae3...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De fleste kjendismenn er svake for smiger fra pene jenter,så det er vel bare å oppsøke stedene han ferdes det,og prøve å oppnå kontakt med ham.

Jeg gjorde det med en britisk kjendis som var veldig populær på 90-tallet.Visste at han likte damer og var litt lett på tråden,så jeg dro til London og oppsøkte nabolaget der jeg visste han bodde.Det tok bare 2 timer før jeg traff på ham og det endte akkurat som jeg hadde drømt om ;)

Anonymous poster hash: 79721...cf6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De fleste kjendismenn er svake for smiger fra pene jenter,så det er vel bare å oppsøke stedene han ferdes det,og prøve å oppnå kontakt med ham.

Jeg gjorde det med en britisk kjendis som var veldig populær på 90-tallet.Visste at han likte damer og var litt lett på tråden,så jeg dro til London og oppsøkte nabolaget der jeg visste han bodde.Det tok bare 2 timer før jeg traff på ham og det endte akkurat som jeg hadde drømt om ;)

Haha, morsomt. Men er det ikke lett å bli skikkelig skuffa? Man har jo hypet opp vedkommende så det holder.

Anonymous poster hash: 45c01...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, morsomt. Men er det ikke lett å bli skikkelig skuffa? Man har jo hypet opp vedkommende så det holder.

Jo kanskje litt.Skal innrømme at han var ikke like kjekk i virkeligheten som på bilder og tv.men på den annen side var han mye hyggeligere enn jeg hadde trodd.

Var på forhånd litt redd han skulle være avvisende og sur,men han sa han synes det var kult at jeg kom bort og likte at fans gjorde det.Tror mange kjendismenn har et veldig stort ego,og derfor liker at damer tar kontakt.Jarle er sikkert intet unntak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo kanskje litt.Skal innrømme at han var ikke like kjekk i virkeligheten som på bilder og tv.men på den annen side var han mye hyggeligere enn jeg hadde trodd.

Var på forhånd litt redd han skulle være avvisende og sur,men han sa han synes det var kult at jeg kom bort og likte at fans gjorde det.Tror mange kjendismenn har et veldig stort ego,og derfor liker at damer tar kontakt.Jarle er sikkert intet unntak :)

Jeg har sett Jarle ett par ganger i Oslo på søndager, han er sikkert ofte på den plassen, han virker ikke ego i det hele tatt i mine øyne. Ser veldig hyggelig og åpen ut, snakker med mange.

Anonymous poster hash: c3352...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke hva det er, men jeg er en av de (ALLE DE) som er besatt av denne mannen. Jeg sendte ham en tekstmelding, men den forsvant vel i mengden.

Noen som har et tips til hvordan jeg kan få kontakt eller tilfeldigvis ramle over denne mannen? Jeg vet han ville likt meg.

Noen som har vært borti han? Noen som har hatt sex med han eller vet NOE om han som ingen andre vet?

Føler meg som om jeg var 14 år nå.. Ehhheeeehe :rodmer:

STALKER ALERT!

Anonymous poster hash: 616e5...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har sett Jarle ett par ganger i Oslo på søndager, han er sikkert ofte på den plassen, han virker ikke ego i det hele tatt i mine øyne. Ser veldig hyggelig og åpen ut, snakker med mange.

Anonymous poster hash: c3352...3a5

Jeg mener ikke at han er klysete ego som hever seg over andre og behandler dem dårlig. Men han er nok en fyr som er sikker på seg selv og hva han vil og ikke er redd for å gå sine egne veier.Det er jo typisk for mange kjendismenn som har draget på damene.Og menn generelt liker å få egoet sitt massert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

HVEM da? :sikle:

Anonymous poster hash: e6e4c...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

HVEM da? :sikle:

Anonymous poster hash: e6e4c...c07

Liam Gallagher

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle dere jenter som skryter på dere Andhøy: :skratte:

Anonymous poster hash: 00038...b6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere er klar over at tråden er fra 2013, ikke sant?

Haha, ja. Var ikke jeg som dro opp, men leste gjennom i går, god søndagsunderholdning.

Hvor er TS? Såvidt meg bekjent er han enda singel, så hun kan nok ikke ha fått utført planen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...