Gå til innhold

30 år gammel singel, barnløs, pen... Hva er galt med henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en pen, sjarmerende, morsom og intelligent kvinne to ganger nå. Først kaffe, deretter drinker en kveld. Hun er 30 år, har ikke barn, bra utdanning og er singel.

Hva er galt med henne? For det må være noe galt med henne. Det er svært få kvinner som ser virkelig bra ut når de er 30 og de som ser bra ut er som regel opptatt og har barn. I hvert fall når de er tilsynelatende mentalt "normale".

Anonym poster: cf79efcac32beac31077e0c2c9d4d388

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trenger da absolutt ikke å være noe galt med henne? Kanskje har hun bare ikke truffet den rette enda?

• Liker 25
Skrevet

Behøver vel ikke være noe galt. Kanskje hun satser på karriere?

Er dessuten ikke alle som higer etter familie og barn med en gang.

Kanskje hun ikke har truffet noen hun trives godt med?

• Liker 8
Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Jeg har møtt en pen, sjarmerende, morsom og intelligent kvinne to ganger nå. Først kaffe, deretter drinker en kveld. Hun er 30 år, har ikke barn, bra utdanning og er singel.

Hva er galt med henne? For det må være noe galt med henne. Det er svært få kvinner som ser virkelig bra ut når de er 30 og de som ser bra ut er som regel opptatt og har barn. I hvert fall når de er tilsynelatende mentalt "normale".

Hun har ikke møtt den rette eller hun har evt vært uheldig med tidligere menn. Trenger ikke være noe galt med henne? Hva er galt med deg? hvorfor er du singel? Hva med å spørre seg selv det før man spør hva som er galt med andre? Duuuh

Og det er mange 30 år gamle kvinner som ser virkelig bra ut

Endret av BettyBoop
  • Liker 22
Skrevet

Hun har prioritert "annerledes", dog kommer du til å finne noe "feil" med henne.

Når man er 30, pen, singel og barnløs har man vært singel lenge og det resulterer såklart i at man blir litt "rar" - noe som kan bli et problem for deg.

Ble mange anførselstegn det her, men du skjønner det vel :)

Skrevet

Jeg er en av disse. Det er ikke noe galt med meg, jeg har bare ikke vært heldig og funnet en som det har vært helt match med. Ingen av vennene mine kan skjønne at det er noe galt med meg heller som skulle tilsi at jeg "burde" være singel. Mange tror jeg kan velge og vrake og fatter og begriper ikke hvorfor jeg er singel. Det jeg synes er kjipt, er at jeg noen ganger må forklare menn jeg dater hvorfor det har vært sånn. Har jo ikke noe klart svar på det liksom. Håper du ikke spør henne om det samme. Møt henne med åpent sinn og hvis du liker henne, så ikke tenkt at det må være noe galt med henne.

Anonym poster: cbf6ee1c81a9233f386152eb9d43b1d9

• Liker 11
Skrevet

Er du seriøs? Selv er jeg i slutten av 30-årene, ser veldig bra ut, masse tilbud fra det motsatte kjønn, men jeg er singel uten barn. Jeg har hatt forhold, men ikke mange, er kresen.

Det er ikke alle som gifter seg og får barn før de er 30 lenger, du må følge litt med i tida. Dessuten de som har gjort det, mange av dem er og single, da det ikke funket med han hun fikk barnet/barna med.

Du må ikke dømme folk pga livssituasjon, da har du mye å lære...

Noen finner den store kjærligheten tidlig i livet, andre sent og noen aldri. Og endel har flere kjærligheter i løpet av livet.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Kanskje hun er uinteressert i menn?

HEY
  • Liker 2
Skrevet

Kanskje hun er uinteressert i menn?

ts her

Vurderte muligheten for at hun var lesbisk. Det hadde jo forklart mye, men ikke hvorfor hun virker interessert. Prøvde å grave litt forrige gang vi møttes; spurte hvorfor hun fremdeles var singel og sånt. Om hun ville ha barn.

Vurderte også muligheten for at hun kanskje var steril eller hadde noen sykdommer.

• Liker 1
Skrevet

ts her

Vurderte muligheten for at hun var lesbisk. Det hadde jo forklart mye, men ikke hvorfor hun virker interessert. Prøvde å grave litt forrige gang vi møttes; spurte hvorfor hun fremdeles var singel og sånt. Om hun ville ha barn.

Vurderte også muligheten for at hun kanskje var steril eller hadde noen sykdommer.

Mai gådd! Hvis hun var lesbisk hadde hun kanskje ikke datet deg? Og dessuten har da ofte lesbiske damer kjærester! Mange på 30 år har heller ikke fått barn enda.

Anonym poster: cbf6ee1c81a9233f386152eb9d43b1d9

• Liker 15
Skrevet

Tror ikke alle ser på det å få barn og type som et bevis på suksess i livet. Det kan vel være individuelt hvordan man prioriterer og hvilken mål man har i livet. Er ikke bare pene damer som får barn og mann heller... Sånn er det bare, vi er alle ulike både inni og utenpå:) Selv er jeg 27 år (blir 28) og barnløs og i avstandsforhold. Tydeligvis har jeg valgt utdannelse før jeg velger å slå meg ned. Har en venninne som snart blir 30 som er såvidt jeg vet singel og har heller ikke barn. Hun har ikke vært i et fast forhold på ca 10 år eller noe. Hun er veldig kresen og virker ikke som mange menn kommer gjennom nåløyet hennes. Hun vil jo ha barn da.

• Liker 3
Skrevet

ts her

Jeg hadde heller spurt om det er noe galt med deg ts?

Du virker utrolig dømmende. Hvis en fyr hadde begynt å grave hvorfor og hvor lenge jeg har vært singel, hadde jeg fått kalde føtter..jiises...Kontrollbehov de lux..

Liker typer som tenker selv! Som ikke må vite at andre har "godtatt" meg og/eller om dama ikke er helt A4...Du hadde ikke vært min type for å si det sånn...

Lykke til!

Skrevet

Hun er helt sikkert psycho! Ikke vent til du finner det ut, løp med en gang før hun sikkert brenner ned huset ditt eller noe!

Skrevet

Kanskje hun er så bra at alle men tenker det samme som deg, og ikke tør satse? :)

• Liker 4
Skrevet

Hun er helt sikkert samboer,vært gift 2 ganger før og har mistet Ungene sine.

Nei nå må du gi deg altså.

Hva med deg hvorfor er du singel TS??

• Liker 2
Skrevet

Goodness, er det mulig?

Ts virker rimelig blåst...

Not my cup of tea ..

Liker kule menn som har mer mellom ørene enn ts..

Skrevet

ts her

Wow... Er dette en tulletråd egentlig!?!?

• Liker 4
Skrevet

Utrolig mange vakre single jenter/damer fra 30 og oppover idag, ja ofte de flotteste damene faktisk, fordi de er kresne og vet de kan få en bedre mann. De har tålmodighet, og de MÅ ikke ha mann og barn for å være lykkelig.

Ser jeg på venninnegjengen min, er den vakreste og mest spennende jenta singel ( 37, holder seg meget bra, ser mye yngre ut enn de andre i venninnegjengen som er flere/mange år yngre ) Hun må fortsatt vise leg! Mange av de andre venninnene mine med mann og barn, er absolutt mer "middelmådige" eller hva jeg skal kalle det...grå mus..

Hun lever og et mye mer spennende liv, gjør endel på egen hånd, reiser etc...er veldig selvstendig. Menn faller for henne som fluer, men hun søker noe "mer"...ikke bare en mann, selv om hun også søker det.

Hun vil ikke være sammen med en bare for å ha kjæreste, hun må falle for han med hele sitt hjerte, og hun tror på kjærligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...