Gå til innhold

Vaskehjelp eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg er lei av husarbeid. jeg føler vel ikke at jeg rekker over alt sammen. Vi har jo ikke akkurat verdens største hus, men det er jo litt å vaske likevel. på hverdagene, etter at ungene har lagt seg, blir det den vanlige mest nødvendige ryddingen, samt litt klesvask. Men mer enn det orker jeg ikke ta tak i. Og helgene de forsvinner fortere enn fortest.

Det hadde vært deilig å hatt noen som kunne vaske skikkelig i huset her hver 2.-3. uke. Det som må gjøres inni mellom skal jeg klare :)

Er det noen som har noen erfaringer med vaskehjelp? Jeg må innrømme at jeg syns det er litt ekkelt å slippe inn ukjent i huset mens vi ikke er hjemme...

Anonym poster: 50dae1475e56da7e69af016e00161fe4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt hjelp i en årrekke og vil aldri slutte med det!

Det frigjør tid.

Også finner jeg det lettere å gjøre andreåret som rydde på loftet, i kleskap, male noe o.l.

Har aldri hatt negativ erfaring med de som har jobbet her, men har hatt noen som er bedre enn andre..

Jeg bryr meg ikke om at det menneske ser familiens bakside..

Om det så tenker jeg at alles sure sokker er like:)

Skrevet

Andre huslige ting *

Skrevet

Har hatt hjelp i en årrekke og vil aldri slutte med det!

Det frigjør tid.

Også finner jeg det lettere å gjøre andreåret som rydde på loftet, i kleskap, male noe o.l.

Har aldri hatt negativ erfaring med de som har jobbet her, men har hatt noen som er bedre enn andre..

Jeg bryr meg ikke om at det menneske ser familiens bakside..

Om det så tenker jeg at alles sure sokker er like:)

Hvor fikk du tak i vaskehjelp? Vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne :)

Skrevet

Sist gang postet jeg det på Facebook!

Tidligere har jeg fått anbefalt fra venninner og også annonsert i lokalavisa.

Oppslagstavla i butikken på hjørnet, kanskje?

Det finnes mange små firmaer som er gode og overkommelig i pris. Men har bare brukt privatpersoner selv.

Nå er jeg så heldig å ha to søstre som enten bytter på eller vasker sammen. Hun ene studerer og hun andre har mammaperm, så god deal for alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...