Gå til innhold

Fotoknudsen konkurs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så mange konkurser nå for tiden. Notabene, Fotoknudsen, flere butikker jeg ser i det siste med en plakat "konkurssalg" ... Norsk økonomi går bra. Kan det være dårlig økonomi i selve bedriften? Jeg er ikke økonom, men tenker på de høye prisene her i landet og om de er realistiske. For folk velger billigere alternativer og omsetningen blir mindre, mens utgiftene holder seg stabile.

Skrevet

Det er så mange konkurser nå for tiden. Notabene, Fotoknudsen, flere butikker jeg ser i det siste med en plakat "konkurssalg" ... Norsk økonomi går bra. Kan det være dårlig økonomi i selve bedriften? Jeg er ikke økonom, men tenker på de høye prisene her i landet og om de er realistiske. For folk velger billigere alternativer og omsetningen blir mindre, mens utgiftene holder seg stabile.

Er Notabene konkurs? Står ikke noe om det på hjemmesidene.

Anonym poster: 3ded6bd3f2179e4799bc218a71ffd706

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

At fotokundsen går konk er jo kanskje ikke så rart, alle fotobutikker har hatt det vansklig helt siden digitalt ble standard for ca. 10 år siden.

Skrevet

Slik går det når man ikke henger med i digitaliseringen.

Synd for de ansatte, men det ordner seg nok.

Skrevet

Slik blir det nok mere og mere av. Utvikling av ny teknologi medfører at arbeidsplasser forvinner og nye dukker opp. Man vil i stadig større grad måtte være forbredt på å andre arbeidsoppgaver. Få vil, når de går inn i arbeidsslivet, kunne forutse hva de vil jobbe med flere ti-år senere.

Skrevet

Slik går det når man ikke henger med i digitaliseringen.

Synd for de ansatte, men det ordner seg nok.

Fotoknudsen har da hengt godt med og vært først ute med mye på nettet. Tror de framover vil satse kun på web, fotoknudsen web ble oppretter i fjor. Regner med de starter opp med det ganske snart og legger ned småbutikkene.

Anonym poster: 656a63737cd331d7dd6e8558908fcfc5

Skrevet

Ja, Notabene og Sony Center er med i konkursbølgen.

Gjest GetOverIt
Skrevet

Nå er det ikke fotoknudsen som har gått konkurs, men Fyllingen foto AS ;) Så de starter nok opp igjen neste uke, med navnet fotoknudsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...