Gå til innhold

Han virket som drømmeprinsen, hvordan merket du at han var FEIL for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min verste date: Trodde jeg hadde møtt drømmeprinsen. Kjekk, sjarmerende, godt utdannet og seriøs. Vi hadde flørtet lenge på jobb og han virket veldig forelska i meg. Så havnet vi i senga og jeg var overlykkelig. Han var godt over gjennomsnittet utstyrt, men helt besatt av analsex. Ikke visste han hvordan det gjøres riktig, ikke hørte han etter heller. Han bare kjørte på selv om det ble vondt. Jeg tenkte han bare var uerfaren og ga han en ny sjanse, men han fortsatte å tukle der bak på meg til det ble vondt, og det var plent umulig for meg å slappe av og nyte. Han maste og maste som et barn og brydde seg ikke om at det ble vondt for meg. Jeg kledde på meg og dro til slutt, han skjønte ingenting.

Som om ikke det var avtennende nok viste det seg at han hadde kjæreste som han holdt skjult for oss på jobb. Da jeg fant det ut prøvde han å lure meg til å tro at det var slutt, at det aldri hadde vært det helt store. Han smittet meg til og med med klamydia og skyldte på damas utsvevende sexliv, enda hun er veldig seriøs har jeg fått vite i ettertid. Luktet merkelig gjorde han også. Nei, fysj for en type. Ekkelt å måtte fortsette å jobbe med han.

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Min verste date: Trodde jeg hadde møtt drømmeprinsen. Kjekk, sjarmerende, godt utdannet og seriøs. Vi hadde flørtet lenge på jobb og han virket veldig forelska i meg. Så havnet vi i senga og jeg var overlykkelig. Han var godt over gjennomsnittet utstyrt, men helt besatt av analsex. Ikke visste han hvordan det gjøres riktig, ikke hørte han etter heller. Han bare kjørte på selv om det ble vondt. Jeg tenkte han bare var uerfaren og ga han en ny sjanse, men han fortsatte å tukle der bak på meg til det ble vondt, og det var plent umulig for meg å slappe av og nyte. Han maste og maste som et barn og brydde seg ikke om at det ble vondt for meg. Jeg kledde på meg og dro til slutt, han skjønte ingenting.

Som om ikke det var avtennende nok viste det seg at han hadde kjæreste som han holdt skjult for oss på jobb. Da jeg fant det ut prøvde han å lure meg til å tro at det var slutt, at det aldri hadde vært det helt store. Han smittet meg til og med med klamydia og skyldte på damas utsvevende sexliv, enda hun er veldig seriøs har jeg fått vite i ettertid. Luktet merkelig gjorde han også. Nei, fysj for en type. Ekkelt å måtte fortsette å jobbe med han.

usj for en ekling
  • Liker 2
Skrevet

Hahaha, æsj!!

Dessverre er det en del egoister i senga :/

Jeg merket det i løpet av 1 år, da var han egentlig blitt den motsatte av den han var da jeg traff han (var visst ikke så snill når forelskelsen gikk ut av ham og hverdagen kom) Da ble han egoistisk, gjerrig, lat, slem osv..

Anonym poster: 1e268319db133a695892602f52cae0f4

Skrevet

Møtte ei dame som syntes jeg var drømmeprinsen. Hnn var overlykkelig da vi edte opp i senga, det gjorde meg kåt. Hun ville teste ut analsex med meg så hu virka som drømmedama. Ikke klarte hun å ta pikken. Bare uffa og sutret og ga smerteuttrykk. Viprøvde mer forsiktig men det var det samme gnålet om igjen så da vi skulle skifte stilling dro hun bare sur og oppgitt. Glad jeg fortsatt data ei anna ei som trodde vi var kjærester da. Så gikk og pulte henne. Så kom skrulla og fortalte gnålemasa at vi var et par og utrolig nok trodde hun på henne. Fikk klamydia etterhvert også, antageligvis fra henne siden jeg levde i frivelig sølibat i tiden etter. Fikk aldri bort drittlukten heller etter å ha hatt pikken inn i rumpa hennes. Jaja gleder meg til å skifte jobb så vi slipper å se hverandre mer.

Anonym poster: 7aa4b61316490bd0aea79e7d8847343a

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Møtte ei dame som syntes jeg var drømmeprinsen. Hnn var overlykkelig da vi edte opp i senga, det gjorde meg kåt. Hun ville teste ut analsex med meg så hu virka som drømmedama. Ikke klarte hun å ta pikken. Bare uffa og sutret og ga smerteuttrykk. Viprøvde mer forsiktig men det var det samme gnålet om igjen så da vi skulle skifte stilling dro hun bare sur og oppgitt. Glad jeg fortsatt data ei anna ei som trodde vi var kjærester da. Så gikk og pulte henne. Så kom skrulla og fortalte gnålemasa at vi var et par og utrolig nok trodde hun på henne. Fikk klamydia etterhvert også, antageligvis fra henne siden jeg levde i frivelig sølibat i tiden etter. Fikk aldri bort drittlukten heller etter å ha hatt pikken inn i rumpa hennes. Jaja gleder meg til å skifte jobb så vi slipper å se hverandre mer.

pfft troll
  • Liker 1
Gjest Ambitions
Skrevet

For en dust du må være.
  • Liker 2
Skrevet

Player: 1

Deg og dama hans: 0

Anonym poster: 6ca09a6b29f7ff488cd143182761885b

• Liker 1
Skrevet

Han er 27, så gutvotten burde være voksen nok til å oppføre seg

Godt forsøk troll, men det var ikke kjæresten som sa det til meg! Ikke ville jeg teste analsex heller!

Skrevet

Han virker som drømmeprisen, virkelig. Vi hadde vært sammen noen uker, super intenst. Han sammen masse og prate om alt. Jeg var forelska og det var han også, han var kanskje litt mer ivrig enn meg, men det var bare sjarmerende, at han var litt gal etter meg.

Men plutselig ble jeg skikkelig syk en dag og lå rett ut. Hadde høy feber så lå helt i koma. Da hadde han ringt... vi hadde snakket om å henge sammen den kvelden, men ikke avtalt noe. Så han ringe og ringte og ringte, da jeg våknet mot kvelden var det sikkert 20 tapte anrop og meldinger. Så jeg skrev at jeg var syk og ringte imorgen. Da kom det sikkert 10 meldinger "ta telefonene, hvorfor svarer du ikke? hva er galt? skal jeg komme? jeg kommer" osv. Neste dag var jeg like syk og ble seriøst redd over hvordan han holdt på. Da jeg sjekket mobilen var det en melding der, med mange andre, hvor det sto at han kom til huset mitt og ventet utenfor til jeg kom ut. Og jammen sto han ikke der. Da gikk jeg ut og avsluttet hele greia. Mest creepy jeg har opplevd av sånne ting.

Anonym poster: de07a073b751d103941c9ec29116dd85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...