Gå til innhold

har ikke styr på syklusen min..noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Gjest usikre_meg
Skrevet

hei. jeg har aldri tatt meg bryet med å sjekke utifra dato hvor lang menssyklus jeg har(jeg vet, dumt..) og nå er jeg stygt redd jeg er gravid.

årsakene til at jeg tror det er fordi jeg har følt litt rare stikk og knip nederst på magen og litt tegn til menssmerter som jeg pleier å få første mensdag.

Det eneste jeg med sikkerhet vet er at jeg hadde første blødningsdag 12.januar sist mnd og det er i dag akkurat 1 mnd siden. Pga jeg ikke vet syklusen min skjønner jeg at dere ikke kan hjelpe meg men hadde dere på dette tidspunktet kjøpt en graviditetstest eller burde jeg vente noen dager? setter STOR pris på svar, er ganske nervøs nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du sånn omtrent når du evt kunne blitt gravid da?

Anonym poster: fdf0a4b30d5bc0ab2bc46d27d28ee1ef

Gjest usikre_meg
Skrevet

ikke eksakt men jeg hadde sist sex for ca 2-2,5 uke siden. tusen takk for at du svarer forresten det betyr veldig mye for meg

Gjest Elseby13
Skrevet

Vent en uke. Enten har du fått mensen da, hvis ikke tar du en gravitest.

Gjest Fluttershy
Skrevet

Hvis det er 2-2,5 uke siden du tror du kan ha blitt befruktet vil en graviditetstest kunne slå ut nå. Er du usikker så venter du en stund til før du tar en test.

Gjest usikre_meg
Skrevet

okey...hjertelig takk for hjelpa folkens:) da tror jeg at jeg tester meg i morgen. ha en fin kveld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...