Gjest mia Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 jeg lurer på om det faktisk er så enkelt som at hvis en gutt liker deg, så kommer han tilbake til deg. jeg har datet en gutt i noen måneder, og vi har hatt det hyggelig sammen. men så ble jeg gravid, og tok abort (han var helt enig i avgjørelsen). etter dette har han blitt skremt bort, og nå snakker vi ikke sammen. han sa han var usikker på ting osv. vi har ikke snakket om det. jeg sa bare at det var greit og så gikk vi hver til vårt. skal jeg ta kontakt igjen? spørre om vi kan snakke sammen? eller skal jeg bare vente og se om han tar kontakt med meg? siden vi ikke har snakket om det, så lurer jeg på om han er redd for at jeg ikke gikk på p-piller, eller at det ikke var hans "barn" osv.. og siden vi ikke har snakket sammen skjønner jeg ikke hva han ble så skremt av heller..?
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 Sannsynligvis er han enten veldig umoden (høres ganske ung ut) eller så har han funnet ut at han ikke er så glad i deg at han ønsker å ha barn med deg.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 jeg lurer på om det faktisk er så enkelt som at hvis en gutt liker deg, så kommer han tilbake til deg. jeg har datet en gutt i noen måneder, og vi har hatt det hyggelig sammen. men så ble jeg gravid, og tok abort (han var helt enig i avgjørelsen). etter dette har han blitt skremt bort, og nå snakker vi ikke sammen. han sa han var usikker på ting osv. vi har ikke snakket om det. jeg sa bare at det var greit og så gikk vi hver til vårt. skal jeg ta kontakt igjen? spørre om vi kan snakke sammen? eller skal jeg bare vente og se om han tar kontakt med meg? siden vi ikke har snakket om det, så lurer jeg på om han er redd for at jeg ikke gikk på p-piller, eller at det ikke var hans "barn" osv.. og siden vi ikke har snakket sammen skjønner jeg ikke hva han ble så skremt av heller..? jeg tror du må gi han litt tid. vet ikke hvordan gutter er, men kan tenke meg at dette er et lite sjokk som han må få komme over. hvis han liker deg er det vel sannsynlig at han tar kontakt igjen når han er klar
Gjest ts Skrevet 12. februar 2013 #4 Skrevet 12. februar 2013 Sannsynligvis er han enten veldig umoden (høres ganske ung ut) eller så har han funnet ut at han ikke er så glad i deg at han ønsker å ha barn med deg. han er nærmere 30, men muligens umoden ja.. altså, vi datet bare, jeg vil jo ikke ha barn med han heller liksom. det er jo maaange skritt lenger enn hva jeg forventer at noen er klare for på dette tidspunktet! eller mener du at det bare var en slags tankevekker, og at han begynte å tenke langsiktig?
Gjest anonym Skrevet 12. februar 2013 #5 Skrevet 12. februar 2013 jeg lurer på om det faktisk er så enkelt som at hvis en gutt liker deg, så kommer han tilbake til deg. jeg har datet en gutt i noen måneder, og vi har hatt det hyggelig sammen. men så ble jeg gravid, og tok abort (han var helt enig i avgjørelsen). etter dette har han blitt skremt bort, og nå snakker vi ikke sammen. han sa han var usikker på ting osv. vi har ikke snakket om det. jeg sa bare at det var greit og så gikk vi hver til vårt. skal jeg ta kontakt igjen? spørre om vi kan snakke sammen? eller skal jeg bare vente og se om han tar kontakt med meg? siden vi ikke har snakket om det, så lurer jeg på om han er redd for at jeg ikke gikk på p-piller, eller at det ikke var hans "barn" osv.. og siden vi ikke har snakket sammen skjønner jeg ikke hva han ble så skremt av heller..? Hvor lenge siden er det dere hadde kontakt?
Gjest ts Skrevet 12. februar 2013 #6 Skrevet 12. februar 2013 Hvor lenge siden er det dere hadde kontakt? ganske nøyaktig to uker siden han sa at han ikke ville mer. tre uker siden aborten.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2013 #7 Skrevet 12. februar 2013 Kan være det ble for seriøst for han. Jeg har vært i samme situasjon, men min ble bare nærmere knyttet til meg av det, ville ikke gi oss opp. Dumpet til og med en annen han hadde begynt å date.
Gjest anonym Skrevet 12. februar 2013 #8 Skrevet 12. februar 2013 ganske nøyaktig to uker siden han sa at han ikke ville mer. tre uker siden aborten. Du kan jo sende han ei mld? Hvorfor ikke, hvis du vil ha kontakt med han? Kanskje han ikke aner hva du føler?
Gjest tia Skrevet 12. februar 2013 #9 Skrevet 12. februar 2013 Jeg hadde ventet. Er jo en ganske "heavy" greie dere har vært igjennom. Vil tro det blir "for nært" å ta opp kontakten allerede nå. Dette må nok bearbeides litt fra begges sider. Jeg hadde drøyd enda noen uker, for så å fooreslå en øl eller noe sånt. Vil han da møte deg så får dere jo mulighet til å prate litt ut når tingene er kommet mer på avstand. Men du bør nok være ganske forberedt på at denne abortsituasjonen kanskje tok bort både glød og lyst fra han. Vært i samme situasjon. Men når jeg møtte han nesten 10 år senere var han klar som er egg :-p
Gjest ts Skrevet 12. februar 2013 #10 Skrevet 12. februar 2013 Jeg hadde ventet. Er jo en ganske "heavy" greie dere har vært igjennom. Vil tro det blir "for nært" å ta opp kontakten allerede nå. Dette må nok bearbeides litt fra begges sider. Jeg hadde drøyd enda noen uker, for så å fooreslå en øl eller noe sånt. Vil han da møte deg så får dere jo mulighet til å prate litt ut når tingene er kommet mer på avstand. Men du bør nok være ganske forberedt på at denne abortsituasjonen kanskje tok bort både glød og lyst fra han. Vært i samme situasjon. Men når jeg møtte han nesten 10 år senere var han klar som er egg :-p altså, jeg mener ikke å høres ufølsom ut. men hvorfor er det så heavy da?? jeg har jo vært gjennom det samme som han (kanskje annerledes for gutten?), og i tillegg det fysiske (sinnsykt vondt), og det var et lite sjokk da jeg fant det ut, men nå som det er over er det jo over liksom..
Gjest tia Skrevet 12. februar 2013 #11 Skrevet 12. februar 2013 Hvor "berørt" man blir fysisk og psykisk av noe sånt er jo veldig individuellt. Og jg mente ikke at det var værre fir verken den ene eller den andre. Ofte er det vel værst for jenta. Men man rekker å tenke tusen tanker på den tiden slikt tar, og det som skulle være "uforpliktende" og gøy får plutselig et drag av alvor. Selv om dere nå på en måte er tilbake til start. Men jeg ville ventet med å ta kontakt. Kan hende han er ganske "freaked out".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå