Gjest meg Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 jeg lurer på dette med å være hard to get/ ikke være for tilgjengelig. hvor viktig er det? jeg er interessert i en gutt, og vet ikke om jeg bare skal være ærlig med han og si det som det er, eller om jeg skal leke casual og være sånn passe tilgjengelig og bare prøve å sjarmere han uten at han vet sikkert at jeg liker han.. hvis det å være veldig ærlig ødelegger noe, vil jeg ikke ta sjansen på det. han er veldig konkurransemenneske, så jeg tenker at han tenner litt på dette hard to get greiene..?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 jeg lurer på dette med å være hard to get/ ikke være for tilgjengelig. hvor viktig er det? jeg er interessert i en gutt, og vet ikke om jeg bare skal være ærlig med han og si det som det er, eller om jeg skal leke casual og være sånn passe tilgjengelig og bare prøve å sjarmere han uten at han vet sikkert at jeg liker han.. hvis det å være veldig ærlig ødelegger noe, vil jeg ikke ta sjansen på det. han er veldig konkurransemenneske, så jeg tenker at han tenner litt på dette hard to get greiene..? Har dere hatt sex? Anonym poster: 6d5ccef4654e0b0c748e69018e9c6d45
Gjest tv Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 Har dere hatt sex? Anonym poster: 6d5ccef4654e0b0c748e69018e9c6d45 ja.. men så har vi liksom vært "av" en periode nå da, så det er noen uker siden
Gjest Mr. Skrevet 12. februar 2013 #4 Skrevet 12. februar 2013 ja.. men så har vi liksom vært "av" en periode nå da, så det er noen uker siden Hvor lenge gikk det før du hadde sex med han? Du er jo ikke hard to get, når du har hatt sex med han... Føler ingen jenter er hard to get lenger, savner faktisk at damer kan holde igjen. Menn føler seg ikke så spesielle hvis dama har hatt x antall før han... Savner eksen min som var veldig selektiv..
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #5 Skrevet 12. februar 2013 Hvor lenge gikk det før du hadde sex med han? Du er jo ikke hard to get, når du har hatt sex med han... Føler ingen jenter er hard to get lenger, savner faktisk at damer kan holde igjen. Menn føler seg ikke så spesielle hvis dama har hatt x antall før han... Savner eksen min som var veldig selektiv.. Litt enig med deg der faktisk.. Jeg var veldig "hard to get" med typen min, det tok meg ca tre mnd og fem overnattinger før vi hadde sex.. Litt fordi jeg ikke ligger med hvem som helst, og litt fordi jeg ville vise han det.. Men jeg synes TS nå kan prøve å holde litt igjen, er han interessert så hører du fra han Anonym poster: b713dd547f1aaa119ef4ad9e2bd3ba8a
Gjest ts Skrevet 12. februar 2013 #6 Skrevet 12. februar 2013 Hvor lenge gikk det før du hadde sex med han? Du er jo ikke hard to get, når du har hatt sex med han... Føler ingen jenter er hard to get lenger, savner faktisk at damer kan holde igjen. Menn føler seg ikke så spesielle hvis dama har hatt x antall før han... Savner eksen min som var veldig selektiv.. da kan jeg glede deg med å si at det faktisk gikk noen måneder! i og med at vi nå ikke sees lenger, så må jeg liksom begynne litt på nytt da.. hva tror dere?
Gjest Mr. Skrevet 12. februar 2013 #7 Skrevet 12. februar 2013 Litt enig med deg der faktisk.. Jeg var veldig "hard to get" med typen min, det tok meg ca tre mnd og fem overnattinger før vi hadde sex.. Litt fordi jeg ikke ligger med hvem som helst, og litt fordi jeg ville vise han det.. Men jeg synes TS nå kan prøve å holde litt igjen, er han interessert så hører du fra han Anonym poster: b713dd547f1aaa119ef4ad9e2bd3ba8a Eksen min og jeg venta over ett og et halvt år. Var endel av/på, bl.a fordi jeg ble frustrert, men jeg visste alltid at det var henne jeg ville ha. Hun var verdt å vente på. Sånne damer er sjeldne! Sukk...
Gjest ts Skrevet 12. februar 2013 #8 Skrevet 12. februar 2013 Litt enig med deg der faktisk.. Jeg var veldig "hard to get" med typen min, det tok meg ca tre mnd og fem overnattinger før vi hadde sex.. Litt fordi jeg ikke ligger med hvem som helst, og litt fordi jeg ville vise han det.. Men jeg synes TS nå kan prøve å holde litt igjen, er han interessert så hører du fra han Anonym poster: b713dd547f1aaa119ef4ad9e2bd3ba8a så du synes ikke jeg bare skal være ærlig og si at jeg er interessert igjen/fortsatt?
Gjest BettyBoop Skrevet 12. februar 2013 #9 Skrevet 12. februar 2013 jeg syns det er latterlig at vi må spille spill og leke hard to get for å få noen til å like en. Hvorfor kan ikke folk få være seg selv? Hvorfor må det være så slitsomt å date? 7
Gjest tia Skrevet 12. februar 2013 #10 Skrevet 12. februar 2013 Enig med betty boob. Jeg blir helt matt av dette spillet. Jeg er en voksen kvinne på 33 år, men lyster og behov som alle andre! Skal jeg liksom sitte å knipe igjen og pipe neeei, når jeg egentlig har lyst?? Why? Det blir bare for DUMT!! Jeg er absolutt ikke en som ligger med alt og alle, men hvis jeg først møter en jeg liker og tenner på så skal jeg liksom sitte der som en tibetansk nonne og spille kostbar for å KANSKJE holde på han lenger? Hvis han dumper deg så skjer det uansett før eller siden. Helt oldtid at vi jenter alltid skal være de som holder igjen for å ikke bli oppfattet som billige, mens gutter kan peise på det de orker. At vi finner oss i det!!
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #11 Skrevet 12. februar 2013 Enig med betty boob. Jeg blir helt matt av dette spillet. Jeg er en voksen kvinne på 33 år, men lyster og behov som alle andre! Skal jeg liksom sitte å knipe igjen og pipe neeei, når jeg egentlig har lyst?? Why? Det blir bare for DUMT!! Jeg er absolutt ikke en som ligger med alt og alle, men hvis jeg først møter en jeg liker og tenner på så skal jeg liksom sitte der som en tibetansk nonne og spille kostbar for å KANSKJE holde på han lenger? Hvis han dumper deg så skjer det uansett før eller siden. Helt oldtid at vi jenter alltid skal være de som holder igjen for å ikke bli oppfattet som billige, mens gutter kan peise på det de orker. At vi finner oss i det!! Amen! Anonym poster: c9280f8a4c0ab46e98c0986580b81e38 2
Gjest BettyBoop Skrevet 12. februar 2013 #12 Skrevet 12. februar 2013 Enig med betty boob. Jeg blir helt matt av dette spillet. Jeg er en voksen kvinne på 33 år, men lyster og behov som alle andre! Skal jeg liksom sitte å knipe igjen og pipe neeei, når jeg egentlig har lyst?? Why? Det blir bare for DUMT!! Jeg er absolutt ikke en som ligger med alt og alle, men hvis jeg først møter en jeg liker og tenner på så skal jeg liksom sitte der som en tibetansk nonne og spille kostbar for å KANSKJE holde på han lenger? Hvis han dumper deg så skjer det uansett før eller siden. Helt oldtid at vi jenter alltid skal være de som holder igjen for å ikke bli oppfattet som billige, mens gutter kan peise på det de orker. At vi finner oss i det!! Ja det er helt latterlig. menn som skal ha oss til å spille slike spill er ikke noe å ta vare på. det er og slitsomt det der om at man skal vente til han tar kontakt for hvis ikke maser vi og sånt bullshit .
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #13 Skrevet 12. februar 2013 Helt enig med de over. Vær slik det faller deg naturlig å være. Om jeg liker en jente, kan hun ikke være for interessert. Om jeg ikke liker henne, kaster begge bort tid om hun spiller noe som helst, for om det skal bli langvarig må hvordan hun faktisk er komme frem til slutt. For ordens skyld: Ja, det samme gjelder selvsagt andre veien også. At gutter ikke liker at jenter er pågående har for det meste å gjøre med at en ikke liker masing, av typen ti meldinger i timen der de fleste er purringer på svar på den første. Ikke at dere skal spille uinteresserte. Det er barnslig, meningsløst og får meg bare til å miste interessen. Noen liker det kanskje, men de fleste menn synes det er noe forbanna tull. Hilsen mann i 20-årene. Anonym poster: 4a61fcd73378aac3fe0c947bc630f8ab
Gjest BettyBoop Skrevet 12. februar 2013 #14 Skrevet 12. februar 2013 Helt enig med de over. Vær slik det faller deg naturlig å være. Om jeg liker en jente, kan hun ikke være for interessert. Om jeg ikke liker henne, kaster begge bort tid om hun spiller noe som helst, for om det skal bli langvarig må hvordan hun faktisk er komme frem til slutt. For ordens skyld: Ja, det samme gjelder selvsagt andre veien også. At gutter ikke liker at jenter er pågående har for det meste å gjøre med at en ikke liker masing, av typen ti meldinger i timen der de fleste er purringer på svar på den første. Ikke at dere skal spille uinteresserte. Det er barnslig, meningsløst og får meg bare til å miste interessen. Noen liker det kanskje, men de fleste menn synes det er noe forbanna tull. Hilsen mann i 20-årene. Anonym poster: 4a61fcd73378aac3fe0c947bc630f8ab hva mener du med for interessert?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #15 Skrevet 12. februar 2013 hva mener du med for interessert? Mange er tilsynelatende opptatt av å ikke virke "for interessert" i begynnelsen, fordi de er redde for å være plagsomme om de tar kontakt. Jeg mener at det, i hvert fall for meg, ikke er noe som heter "for interessert" når jeg er interessert i henne også. Dersom en jente er forelsket i meg, ønsker jeg at hun viser meg det fremfor å holde igjen fordi det liksom forventes av henne. På samme måte som jeg også bør vise interessen min for henne, ikke unngå å ta kontakt med henne for at hun skal ta kontakt med meg i stedet. Anonym poster: 4a61fcd73378aac3fe0c947bc630f8ab
Gjest BettyBoop Skrevet 12. februar 2013 #16 Skrevet 12. februar 2013 Mange er tilsynelatende opptatt av å ikke virke "for interessert" i begynnelsen, fordi de er redde for å være plagsomme om de tar kontakt. Jeg mener at det, i hvert fall for meg, ikke er noe som heter "for interessert" når jeg er interessert i henne også. Dersom en jente er forelsket i meg, ønsker jeg at hun viser meg det fremfor å holde igjen fordi det liksom forventes av henne. På samme måte som jeg også bør vise interessen min for henne, ikke unngå å ta kontakt med henne for at hun skal ta kontakt med meg i stedet. Anonym poster: 4a61fcd73378aac3fe0c947bc630f8ab åja misforsto deg. Jeg trodde du mente at du ikke ville at jenta skulle være for interessert.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #17 Skrevet 12. februar 2013 åja misforsto deg. Jeg trodde du mente at du ikke ville at jenta skulle være for interessert. Min feil, det kunne bety begge deler sånn jeg skrev det. Men er altså helt enig med deg Anonym poster: 4a61fcd73378aac3fe0c947bc630f8ab
Gjest .-L-. Skrevet 12. februar 2013 #18 Skrevet 12. februar 2013 (endret) Varierer en del fra menn til menn om de liker hard to get eller ikke. Jeg synes det bare er iriterende.. Endret 12. februar 2013 av .-L-.
Alina X Skrevet 12. februar 2013 #19 Skrevet 12. februar 2013 Men problemet er jo at hos enkelte hvis man viser interesse så kan man bli ansett som masete og klengete. Jeg tror det er viktig å finne en balanse, at man svarer på SMS eller telefoner, og hvis man ikke kan svare, så gjør man det så fort man kan.Sender man derimot SMS annenhver time blir det for mye, og hvis man aldri er tilgjengelig blir det for hard to get og kjedelig i lengden. Så en middelvei er nok viktig, men så er det jo forskjell fra folk til folk og hva man anser som grei kontakt, for lite/for mye kontakt. Noen vil gjerne snakke med typen i 4 timer på telefon, mens andre synes det er greit med et par sms utveklsinger. Jeg er den typen som IKKE liker laaaaange samtaler på tlf/sms. Jeg vil avtale når og hvor vi kan møtes, og heller tilbringe tid med personen da enn å kaste bort mobilabonnementet på "jeg savner deg sååå mye,savner du meg?gleder meg til å se deg sukkerklumpen!". Jeg er også den som gjerne kan ta iniativ til avtale, men sier fyren at det passer ikke den dagen jeg spurte om avtale så antar jeg fort at det er pga manglende interesse, noe som noen ganger har vist seg å være en feil antagelse fra min side. Noen folk liker klenging, andre ikke. Noen folk elsker lange samtaler, andre ikke.
Gjest BettyBoop Skrevet 12. februar 2013 #20 Skrevet 12. februar 2013 Men problemet er jo at hos enkelte hvis man viser interesse så kan man bli ansett som masete og klengete. Jeg tror det er viktig å finne en balanse, at man svarer på SMS eller telefoner, og hvis man ikke kan svare, så gjør man det så fort man kan.Sender man derimot SMS annenhver time blir det for mye, og hvis man aldri er tilgjengelig blir det for hard to get og kjedelig i lengden. Så en middelvei er nok viktig, men så er det jo forskjell fra folk til folk og hva man anser som grei kontakt, for lite/for mye kontakt. Noen vil gjerne snakke med typen i 4 timer på telefon, mens andre synes det er greit med et par sms utveklsinger. Jeg er den typen som IKKE liker laaaaange samtaler på tlf/sms. Jeg vil avtale når og hvor vi kan møtes, og heller tilbringe tid med personen da enn å kaste bort mobilabonnementet på "jeg savner deg sååå mye,savner du meg?gleder meg til å se deg sukkerklumpen!". Jeg er også den som gjerne kan ta iniativ til avtale, men sier fyren at det passer ikke den dagen jeg spurte om avtale så antar jeg fort at det er pga manglende interesse, noe som noen ganger har vist seg å være en feil antagelse fra min side. Noen folk liker klenging, andre ikke. Noen folk elsker lange samtaler, andre ikke. jamen de fleste sender jo ikke meldinger annenhver time da. Men det blir for drøyt om det er masing hvis man bare tar initiaiv. Er jo ikke kjekt å date om man skal går undt å liksom. Tenk om jeg skremmer han bort om jeg sender en melding nå eller ringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå