AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Hei Skriver du eller har du akkurat skrevet masteroppgave? Gi meg og flere andre er gode tips for hvordan man kommer i mål til normert tid med et ok resultat? Anonym poster: 36ae54bca2e11263ff18577987c33425
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 start tidlig pass på at problemstillingen er grei å svare på, jeg måtte bytte underveis, da tapte jeg mye tid velg en veileder som har tid få hjelp av medstudenter. Anonym poster: 4d3f53babb55fe84e33694fabb3f2658
Tabris Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 (endret) -Ikke gå i fella med å vente for lenge med å skrive. Noen gjør den feilen at de tenker de ikke har gjort nok research , og bruker månedsvis på å pløye gjennom bøker og artikler før de begynner å skrive. Det har du ikke tid til. - Skriv litt hver dag. Hvis du har en dårlig dag hvor du ikke orker analysere eller fordype deg i fagstoffet, skriv noe på innledning, teoretisk grunnlag eller kildeoversikten. - Ikke vær låst i èn problemstilling eller vinkling for tidlig, hvis ideer og andre tanker dukker opp underveis. Når man virkelig kommer inn i fagstoffet og analysene, så kan det godt gi rom for et annet perspektiv og en litt annen problemstilling som kan trekke oppgaven opp. Endret 12. februar 2013 av Tabris 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå