Gå til innhold

Kveldens gjest i Først & Sist; Jesus

Anbefalte innlegg

Gjest Myumi
Skrevet

Men så var det bare Erik Mykland *skuffet*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hoho: De er vel ikke så helt ulike nei....
Gjest Myumi
Skrevet

Seriøst, han ligner utrolig på Jesus med det lange håret, han fungerer som PR for filmen Passion of the Christ.

Skrevet

Hehe... Ser ham på TV2 nå, han ligner virkelig ja...

Kanskje på tide å klippe seg?!?

Skrevet

hehe - det samme kommenterte jeg i stad også :)

Skrevet

Jeg kommenterte også denne likheten til mannen min i kveld.

Tror muligens de hadde et ulikt ståsted i forhold til en del ting, men sånn rent fysisk er Myggen omtrent slik jeg har sett for meg Jesus. Lurer på om tanken at de ligner hverandre har streifet ham selv?

Æh...Mykland, mener jeg - ikke Jesus! :roll:

Gjest Seleena
Skrevet

OH MY GOD. Akuratt det tenkte eg og då han kom inn med krykkene! Kanskje han blei skada under innspelingane av "Passion of the christ"

:hoho:

Gjest Embla s
Skrevet

:ler: "oi, der kommer Jesus, nei det var Erik Mykland".. Joda, det er absolutt sånn jeg ser for meg Jesus (bortsett fra at han var en rel stygg, kantete og mørkhudet mann, jmfr vitenskapen).

Syns Myggen er fin, veldig fin! :)

Skrevet

En liten digresjon. Jeg så en dokumentar på discovery der en gruppe forskere prøvde å gjenskape jesus ansikt ut fra mål og den kunnskap de har om mennesker på den tiden. Jeg fikk se et bilde, og det var ikke en hvit mann de kom frem til, han var mørk. Grunnen til at dette ikke slås høyt opp er nok den enorme motstand og blest det ville bli omkring dette. :wink: Men det er jo også en mulighet for at denne forskningen ble forkastet, husker ikke...

Gjest lekebøll
Skrevet
Jeg fikk se et bilde' date=' og det var ikke en hvit mann de kom frem til, han var mørk. Grunnen til at dette ikke slås høyt opp er nok den enorme motstand og blest det ville bli omkring dette. [/quote']

Hvorfor skulle det bli det, egentlig? :klø:

Skrevet

Hvorfor skulle det bli det, egentlig? :klø:

Tror du ikke det vil bli oppstandelse blandt kristenfolket og jødene hvis de fikk vite at jesus var svart?

Gjest Embla s
Skrevet

Tror du ikke det vil bli oppstandelse blandt kristenfolket og jødene hvis de fikk vite at jesus var svart?

:ler: Ånei, Jesus var en høyreist, muskuløs, hvit mann med blå øyne og lanaangt, bølgete, velfrisert hår. Har nemlig sett bilde av ham jeg :wink:

Har også hørt dette care sier, og det virker jo logisk (ikke at han ikke var spes. vakker, men at han var ganske mørk i huden). Tror veldig mange ønsker å bevare bildet av Jesus som denne vakre, hvite mannen ja :tunge1: Ganske morsomt egentlig!

Skrevet

Ettersom han kom fra den kanten av verden som han gjorde, er det i hvert fall lite sannsynlig at han var veldig lys i huden!

Skrevet

Om jeg bare kunne få bryte inn i samtalen om Jesus :-) og si at hva gjelder fredagens sending, så ble jeg direkte flau over Skavland, da han liksom skulle "spleise" Jesus-Myggen og Anastacia. Sånne ting får meg til å skifte kanal til pinligheten er over :oops: ...Nå pludret jo Anastacia bare videre på proft vis da, men det blir liksom for barnslig fra Skavlands side! Åååhh, jeg synes bare sånt er sååå pinliiig!!. (Det som kanskje er værre er at VG presterer å lage en hel artikkel om episoden :( )

Skrevet
Men så var det bare Erik Mykland *skuffet*

Tenkte akkurat det samme!!!! :hoho::roll:

Skrevet

Får flau smak i kjeften hver gang jeg ser Skavlan jeg da :roll: Skjønner ikke hvorfor han får vise seg på TV i det hele tatt ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...