tulipaner Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 hvor bra er body shop sine produkter egentlig? hva har du prøvd derfra, og hva er du fornøyd med eller ikke fornøyd med? personlig syns jeg bodyshop sine produkter er helt OK, de lukter godt og jeg liker at de ikke er testet på dyr, men syns prisene er dyre... Jeg har kjøpt meg en shampoo derfra, fikk ikke noe wow følelse av den akkurat... Bodyshop er jo blitt en stor kjede med tiden, og selger dyre produkter til millionervis av kvinner ( og noen menn) Jeg så idag en reklame på VG sine sider, hvor de reklamerte for bodyshop sine hudkremer for valentinesday... Er de virkelig så bra som de skal ha det til? eller er det jeg som er litt lite oppdatert?
Gjest Tidssone Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 Bruker hemp-håndkremen, leppestift og dusjsåpe derfra. Ikke fornøyd med Seaweed-produktene og maskaraen er så där. Er ellers ikke så glad i såper med jordbærlukt osv, så de står jeg over.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 Body butterene funker kun på leggene, ellers merker man hinnen det legger igjen.. Duften blir gjerne litt vel stinkende. Jeg har prøvd Vaniljedusjsåpen slår mot deg med et smell når du bruker den, men ellers okey. Liker leppestift/lipgloss produktet de har. Har også en bodylotion med skimmereffekt som er kjekk å ha for skimmeret. Generelt skjønner jeg ikke hvorfor bodyshop er så stort. Holder heller en knapp med Lush. Anonym poster: 072a9855d8e8c3864386a709389bf790
Gjest Euforia Skrevet 12. februar 2013 #4 Skrevet 12. februar 2013 Er generelt fornøyd alt fra the body shop bortsett fra øyeskyggene. De drysser og gir veldig lite farge. Synes også det er dumt at de har lanolin i veldig mange av produktene deres.
challenger Skrevet 12. februar 2013 #5 Skrevet 12. februar 2013 Synes du det er dyrt? En av tingene jeg liker så godt med body shop er de faktisk er ganske billige i mine øyne da.. Jeg er storfornøyd med kroppsprodukter fra BS, sånn som body lotion og body butters. Brukt disse i mange år, og det er så mange gode lukter å velge imellom:) Har aldri prøvd ansiktspleie derfra, ei heller hårprodukter.
Djungelvrål Skrevet 12. februar 2013 #6 Skrevet 12. februar 2013 Synes produktene deres er i mellomskiktet både kvalitets pg prismessig. Skjønner ikke at du syns det er dyrt, BS er billige i forhold til skikkelig kvalitetskosmetikk.
Zerotic Skrevet 12. februar 2013 #7 Skrevet 12. februar 2013 Sminkebørstene! Syns de er helt fantastiske, og for å være så gode er de ganske billige også. Ellers liker jeg veldig godt Almond Hand & Nail Cream, kjempe god håndkrem som gir mye fuktighet, tørker raskt og dufter supergodt.
Emas Skrevet 12. februar 2013 #8 Skrevet 12. februar 2013 Likar veldig godt bodybutteren til leggar og lår og armane, men på magen legg det seg, som en over her skreiv, som ei hinne.. Bodyscruben og fotkremane er veldig gode, samme med dusjsåpen, om en finn ei god lukt Av sminke har eg ikkje prøvd anna enn øyenskyggen..og den er ikkje noko god, fargen viser ikkje meir enn i et par minutt, og er vansklig å legge fint.. Kostane derimot er gode! Prismessing synest eg bs er ok, spesiellt om en kjøper i asia til halv pris
Gjest FiskenBlub Skrevet 12. februar 2013 #9 Skrevet 12. februar 2013 Har bare body shop sminke. Er fornøyd med sminke børstene, leppestift (utrolig nydelig farger, holder lenge etter at det tørker men allikevel ikke knuste tørr. Fester seg liksom ikke på ting), foundation (den gir fukt, er ikke som et tykt belegg og veldig lett. Eneste med den er at den lukter veldig) og mascaraen er bra. Eneste jeg har prøvde som jeg ikke er fornøyd med er dekkstiften da jeg ikke synes den dekker fødselsmerket i pannen godt nok. Blir bare enda mer rødt og brunlig. Også eyelineren, den forsvinner overalt, men har problemer med sminke rundt øynene da jeg har tunge øyelokk så er bok det. Sammenlignet med andre merke synes jeg ikke de er noe mer dyrere, meget fornøyd med de .
Mermaid Blues Skrevet 12. februar 2013 #10 Skrevet 12. februar 2013 Jeg er kjempefornøyd med alle produktene i hemp-serien, ellers bruker jeg dusjgel, skrubb, absinth-håndkremen, håndsprit, vitamin E-serien til ansikt, håndsåpe, mandel-håndkremen, shampoo/balsam, fotproduktene (savner sitrongress-serien!), sminkekostene, flytende eyeliner, super volume mascara, lipgloss, all-in-one face base og sminkefjerner fra TBS Var mindre fornøyd med blyanteyelinerne, foundation og øyenskyggene, og det er ikke alle kroppspleie-seriene jeg liker lukten av, det blir vel en smakssak
awesome. Skrevet 13. februar 2013 #11 Skrevet 13. februar 2013 Jeg liker body shop veldig godt, synes ikke prisene er høye. Jeg har ikke prøvd hårpleieprodukter derfra siden jeg bruker frisørmerker på håret mitt. Akkurat nå bruker jeg ansiktsrens og toner fra body shop, synes disse er heilt grei. Bruker MD til vanlig, men gikk tom, så da ble det Body Shop istedet. Ellers elsker jeg dusjgelen deres, håndkremene og sminkekostene. Leppestiftene deres er en av de beste jeg har prøvd
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #12 Skrevet 13. februar 2013 Jeg er egentlig ikke så fan av body shop. Jeg har prøvd noe forskjellig sminke (foundation, øyeskygge, eyeliner), men har ikke likt noe av det. Jeg liker kostene veldig godt da. Jeg har også testet dusjgele, men den fikk jeg grusomt tørr hud av. Bodybutterne blir liggende som en hinne på huden (selv på de knusktørre leggene mine), så jeg må vente skikkelig lenge før jeg tar på meg klær. Videre har jeg testet håndkremen med mandel. Den syns jeg lukter godt, og den trekker raskt inn i huden. Men jeg tror ikke den hjelper så veldig på tørre hender. Jeg merker at når jeg smører inn hendene på kvelden, så er det knusktørre om morgenen. Det pleier jeg ikke oppleve med andre håndkremer. I tillegg: Felles for de fleste av produktene deres (med unntak av mandel-håndkremen og sminken), er at de lukter veldig veldig sterkt. Altfor sterkt. Man merker på lang avstand når noen har brukt body shop-produkter (det er grusomt å sitte ved siden av en på bussen), og jeg merker på meg selv at lukten blir sittende på huden veldig lenge. Hvis det er parfyme som lager den sterke lukten, så kan det umulig være veldig bra for huden! Anonym poster: 86fd38dc6fbf418b44c6ac1b3a18d371
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #13 Skrevet 14. februar 2013 Jeg er veldig godt fornøyd med deodoranten deres. Husker ikke helt hva den heter, noe alloe vera eller sånt ? Den har fått best i test. Ellers er jeg knallfornøyd med leppestiften, et solpuddet og bb- creamen. Anonym poster: 2bd7b05f066f4ede1286f99a6d972d5b
Vixenia Skrevet 14. februar 2013 #14 Skrevet 14. februar 2013 Jeg er veldig fornøyd med hudpleie serien Vitamin E.
missdior Skrevet 14. februar 2013 #15 Skrevet 14. februar 2013 Liker veldig godt den håndkremen med hemp, også bruker jeg avogtil oliven-sjampoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå