tulipaner Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Noen som har erfaring med Keratin? Jeg har selv tatt keratin i oktober 2012, og syns resultatet ble fantastisk, jeg elsker det stritte håret mitt... I begynnelsen var det helt fantastisk, det var kjempe glansfullt, stritt , mykt.. bare helt fantastisk... frisøren sa til meg at keratinet skal holde til håret vokser ut igjen, jeg ser jo det, at det håret som vokser fra bunnen av er krusete og krøllete, men føler at håret har mistet mye av glansen og begynner å se litt litt ut, er ikke så fint som det var, men det er fremdeles stritt.... jeg fikk beskjed om å bruke en spesiell permanent shampoo den første mnd, holde meg unna varmt vann osv, så kunne jeg bruke hva jeg ville... jeg finner ingen spesiell shampoo nå, som passer for håret mitt, håret mitt er blitt litt gummi aktig, når det er vått... men ellers bra... kan jo nevne at jeg MÅ bruke hårkur hver gang for å kunne børste det... Noen som har opplevd det samme?
Gjest Eurodice Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 (endret) Noen som har erfaring med Keratin? Jeg har selv tatt keratin i oktober 2012, og syns resultatet ble fantastisk, jeg elsker det stritte håret mitt... I begynnelsen var det helt fantastisk, det var kjempe glansfullt, stritt , mykt.. bare helt fantastisk... frisøren sa til meg at keratinet skal holde til håret vokser ut igjen, jeg ser jo det, at det håret som vokser fra bunnen av er krusete og krøllete, men føler at håret har mistet mye av glansen og begynner å se litt litt ut, er ikke så fint som det var, men det er fremdeles stritt.... jeg fikk beskjed om å bruke en spesiell permanent shampoo den første mnd, holde meg unna varmt vann osv, så kunne jeg bruke hva jeg ville... jeg finner ingen spesiell shampoo nå, som passer for håret mitt, håret mitt er blitt litt gummi aktig, når det er vått... men ellers bra... kan jo nevne at jeg MÅ bruke hårkur hver gang for å kunne børste det... Noen som har opplevd det samme? Jeg skjønner ikke hva du mener med at håret er stritt? Det kan ikke være både stritt og mykt samtidig. Mener du slett, glatt, uten krøller? Endret 12. februar 2013 av Arabella
tulipaner Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2013 Jeg skjønner ikke hva du mener med at håret er stritt? Det kan ikke være både stritt og mykt samtidig. Mener du slett, glatt, uten krøller? Beklager, sikkert dialekten min.. ja jeg mener håret er slett,glatt og helt uten krøller.. beklager, dårlig formulering My bad
Gjest Eurodice Skrevet 12. februar 2013 #4 Skrevet 12. februar 2013 Beklager, sikkert dialekten min.. ja jeg mener håret er slett,glatt og helt uten krøller.. beklager, dårlig formulering My bad Jeg har dessverre ingen råd til deg. Selv har jeg motsatt problem. Jeg må ha permanent for å få hold i håret, ellers henger det rett ned og er håpløst å få noe skikk på. Du får sikkert svar fra noen som kan svare deg på dette .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå