Gå til innhold

Argan olje. Hvor kjøpe? Hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest så mye bra om denne oljen, både her på kg og andre steder på nettet, og tenkte jeg skulle prøve den på min tørre hud.

Men jeg er litt usikker på hvor jeg skal kjøpe fra. Da tenker jeg på rask leveringstid, pris, og trygghet selvfølgelig.

Har også forstått at det er flere som har en sånn olje, blant annet Nashi? Hvilken er best?

Takker for all hjelp :)

Anonym poster: c6c2dd808164676e4a6264cd8d8534b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker det bare i håret! Om det er noe du skal ha på huden ville jeg gått til hudpleier eller i det minste satset på gode merker som MD formulations, Decleor, Matis, Dermalogica osv

Skrevet

Jeg bruker det bare i håret! Om det er noe du skal ha på huden ville jeg gått til hudpleier eller i det minste satset på gode merker som MD formulations, Decleor, Matis, Dermalogica osv

Okei, tenkte egentlig å kombinere de to bruksområdene, siden jeg har lest at mange bruker det på huden også.

Men hvor kjøpte du da? Og hvilken?

Vil gjerne ha flere svar :)

Anonym poster: c6c2dd808164676e4a6264cd8d8534b3

Skrevet

I håret bruker jeg MoroccanOil og er veldig fornøyd! Kjøper det i frisørsalong da oljen koster mer enn tollgrensen, så prisforskjellen er ikke så stor.

Du kan også søke det opp på hildechristina.com, hun har testet flere forskjellige :-)

Skrevet

Kjøper på iherb.com, merke now foods. Superfornøyd

Anonym poster: 98ed7b443b2c76c82a313cc0f8f73678

Skrevet

På kroppen bruker jeg kun kokos-olje, fra arabiske butikker. Fantastisk middel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...