Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2002 #1 Skrevet 3. juni 2002 hei. jeg hadde tenkt til å holde tale i min vennindes bryllup. men desværre er jeg ingen stor taler... dvs jeg har aldrig holdt en tale før! jeg er på utkikk etter noen ferdigskrevet taler for å komme i gang og kanskje få noen ideer, men etter mange timer på nettet kan jeg ikke finne en eneste side med dette.. det er bare linker til de som skriver taler for deg. men det er jeg ikke interessert i!! er det noen som vet om en slik side?? så ville jeg være evig takknemlig!! mvh ei som sliter....
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2002 #2 Skrevet 3. juni 2002 Her har du noen tips: http://www.dittbryllup.no/artikhistorie/jovisst.asp På ditt bryllup er det flere artikler om tale skriving og fremførelse.
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2002 #3 Skrevet 10. juni 2002 On 2002-06-04 00:39, anonym wrote: hei. jeg hadde tenkt til å holde tale i min vennindes bryllup. men desværre er jeg ingen stor taler... dvs jeg har aldrig holdt en tale før! jeg er på utkikk etter noen ferdigskrevet taler for å komme i gang og kanskje få noen ideer, men etter mange timer på nettet kan jeg ikke finne en eneste side med dette.. det er bare linker til de som skriver taler for deg. men det er jeg ikke interessert i!! er det noen som vet om en slik side?? så ville jeg være evig takknemlig!! mvh ei som sliter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå