Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Hver morgen så våkner jeg med mye slim i halsen. Av og til med mat rester fra kvelden før. sorry detaljer, ekkelt, i know Er det normalt?! Hatt det i noen mnd.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 Yoghurten min med bananbiter ble plutselig ikke så fristende.... Jeg opplever det samme, spesielt om vinteren, men jeg røyker og regner med det er derfor? Du røyker ikke? Gjør du vel? Anonym poster: a967da9fb2935dc144f71f5543c55847
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2013 #4 Skrevet 12. februar 2013 Yoghurten min med bananbiter ble plutselig ikke så fristende.... Jeg opplever det samme, spesielt om vinteren, men jeg røyker og regner med det er derfor? Du røyker ikke? Gjør du vel? Anonym poster: a967da9fb2935dc144f71f5543c55847 haha, uff, beklager Nei, jeg røyker ikke
Gjest Ratata Skrevet 12. februar 2013 #5 Skrevet 12. februar 2013 Er det sånn type veldig grønt? Som kanskje har størknet gjennom natten? så man nesten må plukke det ut? Unnskyld ekle spørsmål altså...
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #6 Skrevet 12. februar 2013 Reflux? Eventuelt kan det være mugg eller middallergi. Anonym poster: 246f9a1a0eafe8429f53c1d57cc70556
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2013 #7 Skrevet 12. februar 2013 Er det sånn type veldig grønt? Som kanskje har størknet gjennom natten? så man nesten må plukke det ut? Unnskyld ekle spørsmål altså... Ja, det er grønt. Ja, litt vanskelig å harke ut, slimete og litt "hardt". sorry detaljer
Gjest Ratata Skrevet 12. februar 2013 #8 Skrevet 12. februar 2013 Ja, det er grønt. Ja, litt vanskelig å harke ut, slimete og litt "hardt". sorry detaljer Høres ut som om det er det samme problemet jeg har vært plaget med ganske hyppig de siste årene. Går og "snorter" som en gris når det er på det verste for å få det unna. Er verst når jeg står opp for det har som regel blitt hardt i løpet av natten. Men merker det ofte i løpet av dagen. Virker som om det kommer fra nesa og så renner det ned i svelget. Skal faktisk til legen imorgen for å blant annet å spørre om dette, kanskje jeg får noe svar.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2013 #9 Skrevet 12. februar 2013 Høres ut som om det er det samme problemet jeg har vært plaget med ganske hyppig de siste årene. Går og "snorter" som en gris når det er på det verste for å få det unna. Er verst når jeg står opp for det har som regel blitt hardt i løpet av natten. Men merker det ofte i løpet av dagen. Virker som om det kommer fra nesa og så renner det ned i svelget. Skal faktisk til legen imorgen for å blant annet å spørre om dette, kanskje jeg får noe svar. Skriv her hva du fikk vite av legen da imorgen hehe,
Gjest Ratata Skrevet 12. februar 2013 #10 Skrevet 12. februar 2013 Skriv her hva du fikk vite av legen da imorgen hehe, Skal gjøre det Tanken på om det kan være en form for kronisk bihulebetennelse har slått meg, men vi får se.
Gjest Ratata Skrevet 13. februar 2013 #11 Skrevet 13. februar 2013 (endret) Skriv her hva du fikk vite av legen da imorgen hehe, Legen henviste meg videre til øre-nese-hals-spesialist som skal kikke på det. Han spurte meg om jeg snorket, om jeg hadde pustestans om natten og om jeg kjente noen spreng-følelse i ansiktet med tanke på kronisk bihulebetennelse. Sååå,jeg ble egentlig ikke så mye klokere Kan være skjev nesevegg, polypper, falske mandler sa han også. Endret 13. februar 2013 av Ratata
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2013 #12 Skrevet 13. februar 2013 Legen henviste meg videre til øre-nese-hals-spesialist som skal kikke på det. Han spurte meg om jeg snorket, om jeg hadde pustestans om natten og om jeg kjente noen spreng-følelse i ansiktet med tanke på kronisk bihulebetennelse. Sååå,jeg ble egentlig ikke så mye klokere Kan være skjev nesevegg, polypper, falske mandler sa han også. Ah, takk for svar:D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå