Gå til innhold

Slim i halsen - om morgenene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hver morgen så våkner jeg med mye slim i halsen. Av og til med mat rester fra kvelden før. sorry detaljer, ekkelt, i know :P

Er det normalt?!

Hatt det i noen mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yoghurten min med bananbiter ble plutselig ikke så fristende....

Jeg opplever det samme, spesielt om vinteren, men jeg røyker og regner med det er derfor? Du røyker ikke? Gjør du vel?

Anonym poster: a967da9fb2935dc144f71f5543c55847

Skrevet

Yoghurten min med bananbiter ble plutselig ikke så fristende....

Jeg opplever det samme, spesielt om vinteren, men jeg røyker og regner med det er derfor? Du røyker ikke? Gjør du vel?

Anonym poster: a967da9fb2935dc144f71f5543c55847

haha, uff, beklager :P

Nei, jeg røyker ikke :)

Skrevet

Er det sånn type veldig grønt? Som kanskje har størknet gjennom natten? så man nesten må plukke det ut?

Unnskyld ekle spørsmål altså...

Skrevet

Reflux?

Eventuelt kan det være mugg eller middallergi.

Anonym poster: 246f9a1a0eafe8429f53c1d57cc70556

Skrevet

Er det sånn type veldig grønt? Som kanskje har størknet gjennom natten? så man nesten må plukke det ut?

Unnskyld ekle spørsmål altså...

Ja, det er grønt. Ja, litt vanskelig å harke ut, slimete og litt "hardt". sorry detaljer

Skrevet

Ja, det er grønt. Ja, litt vanskelig å harke ut, slimete og litt "hardt". sorry detaljer

Høres ut som om det er det samme problemet jeg har vært plaget med ganske hyppig de siste årene. Går og "snorter" som en gris når det er på det verste for å få det unna. Er verst når jeg står opp for det har som regel blitt hardt i løpet av natten. Men merker det ofte i løpet av dagen. Virker som om det kommer fra nesa og så renner det ned i svelget.

Skal faktisk til legen imorgen for å blant annet å spørre om dette, kanskje jeg får noe svar.

Skrevet

Høres ut som om det er det samme problemet jeg har vært plaget med ganske hyppig de siste årene. Går og "snorter" som en gris når det er på det verste for å få det unna. Er verst når jeg står opp for det har som regel blitt hardt i løpet av natten. Men merker det ofte i løpet av dagen. Virker som om det kommer fra nesa og så renner det ned i svelget.

Skal faktisk til legen imorgen for å blant annet å spørre om dette, kanskje jeg får noe svar.

Skriv her hva du fikk vite av legen da imorgen :P hehe,

Skrevet

Skal gjøre det :) Tanken på om det kan være en form for kronisk bihulebetennelse har slått meg, men vi får se.

Skrevet (endret)

Legen henviste meg videre til øre-nese-hals-spesialist som skal kikke på det.

Han spurte meg om jeg snorket, om jeg hadde pustestans om natten og om jeg kjente noen spreng-følelse i ansiktet med tanke på kronisk bihulebetennelse.

Sååå,jeg ble egentlig ikke så mye klokere :P

Kan være skjev nesevegg, polypper, falske mandler sa han også.

Endret av Ratata
Skrevet

Legen henviste meg videre til øre-nese-hals-spesialist som skal kikke på det.

Han spurte meg om jeg snorket, om jeg hadde pustestans om natten og om jeg kjente noen spreng-følelse i ansiktet med tanke på kronisk bihulebetennelse.

Sååå,jeg ble egentlig ikke så mye klokere :P

Kan være skjev nesevegg, polypper, falske mandler sa han også.

Ah, takk for svar:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...