AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Ikke brudekjole, men en gjestekjole. Det skal være en lang kjole uten armer. Noen som har fått sydd en kjole, eller annet tøy, som kan si sånn ca hvor mye det kan koste og hvor det finnes sydamer? Tenker at jeg kanskje må innom en brudesalong eller noe å høre der, men det er et stykke til nærmeste fra der jeg bor, så hadde vært fint å få et snev av hvor dyrt det er nå. Anonym poster: 2a03cbfaa896ba93e3efe7e92088d4a3
Skjønningen Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 Når jeg kjøpte selskapskjole av syerske så måtte jeg betale 2500 kroner for det. Det varierer litt med tanke på hvor detaljert kjolen skal være, hvilke teknikker de må ta i bruk, og selvsagt spiller kvaliteten på stoffet en stor rolle når det kommer til pris. Hvis du leter etter syerske så kan du blant annet finne dem på finn.no, har jeg hørt. Hun jeg gikk til var en nabo av meg på den tiden.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 Når jeg kjøpte selskapskjole av syerske så måtte jeg betale 2500 kroner for det. Det varierer litt med tanke på hvor detaljert kjolen skal være, hvilke teknikker de må ta i bruk, og selvsagt spiller kvaliteten på stoffet en stor rolle når det kommer til pris. Hvis du leter etter syerske så kan du blant annet finne dem på finn.no, har jeg hørt. Hun jeg gikk til var en nabo av meg på den tiden. Hadde du et dyrt stoff da? Anonym poster: 2a03cbfaa896ba93e3efe7e92088d4a3
Skjønningen Skrevet 12. februar 2013 #4 Skrevet 12. februar 2013 Det ble brukt sateng og det der pusete stoffet... Husker ikke hva det heter, men det er tungt og mykt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå