Gjest Baux Skrevet 12. februar 2013 #1 Del Skrevet 12. februar 2013 Hei, Jeg har i det siste hatt susing i hodet før jeg sover, det føles akkurat som det er trykkbølger som dundrer og presser i hodet. Er det noen av dere som kjenner til/har hatt dette? Jeg er 23 år gammel og fysisk aktiv, bruker ingen medisiner og har ingen sykdommer (som jeg kjenner til iallefall..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jens Skrevet 12. februar 2013 #2 Del Skrevet 12. februar 2013 Gå til lege og be om å få sjekke hørselen eller balansenerven. Beskrivelsen ligner på tinnitius. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #3 Del Skrevet 12. februar 2013 Hvis du ikke hører det hele tiden hele døgnet så er det ikke tinnitus, da er det øresus. Jeg har øresus flere ganger per dag og alltid når jeg legger meg men får ikke diagnosen tinnitus, min far har tinnitus og han har ikke hatt pause fra øresusen siden han fikk det for over 10 år siden. Hvis dette plager deg så dra til legen og be om henvisning til ØNH, hvis det ikke plager deg og ikke blir verre så trenger du ikke dra til legen, øresus er noe nesten alle har, om så bare i perioder. Kanskje du er veldig sliten for tiden. Det er mange grunner til øresus, som stress eller øreplager. Øresus og tinnitus kan uansett ikke kureres i det fleste tilfellene, det spørs hva som er grunnen til at man har det. Anonym poster: 5e30ed7f625633504163795b0f812f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Baux Skrevet 12. februar 2013 #4 Del Skrevet 12. februar 2013 Det er på en måte ikke øresus, føles som trykkbølger i hodet som presser. Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #5 Del Skrevet 12. februar 2013 Jeg har noe lignende tror jeg, men det er veldig vanskelig å forklare hvordan det oppleves... Men en slags bølge som kjennes ut som lett trykk og sus, litt sånn elektrisitetsfølelse. De varer bare et sekund eller noe. Jeg har hatt det i en del år, men kjenner de ikke hver kveld, kanskje et par ganger i måneden. Jeg har innbilt meg at det skyldes at jeg nesten sovner, selv om jeg tror jeg er våken. Men jeg vet ikke. Anonym poster: 82eac764b6257d8a6ecc48a5a7d72ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå