Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten har hatt bursdag og en kollega hun tidligere hadde et forhold til gir henne et flott smykke i gave. Er det greit av henne å ta imot dette, kjenner jeg blir litt ukomfortabel av dette. Her snakker vi seksifret flott diamantsmykke.

Gaven er jo utrykk for stor beundring, er ikke det å godta gaven en bekreftelse på at det er greit? Fint om noen har noen tanker å dele rundt dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt imot det.

• Liker 3
Gjest Tigress
Skrevet

Det hadde jeg. Sekssifra diamantsmykke? Bring it on!

Gjest Tidssone
Skrevet

Du kan aldri sikre deg mot at kjæresten din har ekser som fortsatt gir henne dyre gaver, eller som har følelser for henne.

Vær glad hun er en attraktiv dame.

Skrevet

Nei, det er ikke greit.

Anonym poster: 720da240dbd6f5d9856ce3a87497d23a

• Liker 1
Skrevet

Gir hun ham ellers klar signal at hun er opptatt med deg og ikke interessert i gave giveren?

I så fall ser jeg ingen problem med at hun tok i mot gave. Så lenge hun ikke oppmuntrer ham videre. Men det kan vel egentlig ikke du vite :P

Anonym poster: 50d62576d20e46eb050e26546e720ce4

• Liker 1
Skrevet

Klarer dere seriøst ikke å se at det er oppmuntring ved å ta imot noe i det hele tatt, og spesielt et smykke til 6 siffer? Herregud. Ikke rart det er mange menn som sliter. 6 SIFFER dere. 100 000 +

Ts, mente du 3?

Anonym poster: 720da240dbd6f5d9856ce3a87497d23a

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så lenge hun ikke er typen som lar seg kjøpe av materialistiske goder, så er det for så vidt ikke noe problem. Dog skjønner jeg likevel at det ikke er artig at hun mottar slikt fra andre.

Men får håpe hun har såpass sterke følelser for deg og innehar såpass med integritet at hun ikke lar seg kjøpe - bokstavelig talt. For det er vel nettopp det eksen hennes håper på slik jeg tolker det.

Endret av Pene sko...
  • Liker 3
Skrevet

Dette betyr forsoning. Ikke noe annet. Opp til henne om hun vil forsones på den måten. Om hun aksepterer det må hun vite at hun står i gjeld til giver av gaven.

Skrevet

Ja, takk :P

(Elsker smykker).

Tar gjerne i mot diamanter fra både postmannen og eksen jeg altså.

Anonym poster: 0e293e4a63560df12646eed13d440480

Skrevet

TS her. Sorry mente 5 sifret , 10000 pluss litt smykke...Tenker også man kan se positivt på det. Når hun villig tar imot smykker fra andre og sier det ikke betyr noe for vår kjærlighet, så trenger jo ikke jeg kaste bort mer penger på det :/)

Gjest LineaAlba
Skrevet

Jeg tenker at et sånt smykke kommer med strings attached. Jeg hadde blitt kvalm av å ta imot det, for jeg skjønner hvilke forventninger som da oppstår.

• Liker 2
Skrevet

TS her. Sorry mente 5 sifret , 10000 pluss litt smykke...Tenker også man kan se positivt på det. Når hun villig tar imot smykker fra andre og sier det ikke betyr noe for vår kjærlighet, så trenger jo ikke jeg kaste bort mer penger på det :/)

Hei TS!

Jeg har en kjæreste og er kvinne. For meg betyr ikke noe av det han kjøper meg noe for min kjærlighet til han. Jeg elsker han uansett like mye, for han kan ikke kjøpe meg.

Men jeg blir jo likevel kjempeglad om han bruker et par hundrelapper på et lite smykke til bursdag og sånn, eller en bukett roser. Men jeg elsker han ikke mer av den grunn.

Anonym poster: f340f847b4e9ce80bc5719df4838e98a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...