Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2004 #1 Skrevet 19. mars 2004 Jeg har til nå kjøpt en maske fra Dermalogica som het intensiv mouisteriser mask, og synes den var helt okay. Men jeg følt liksom ikke at jeg fikk så voldsomt mye fukt av den. Er godt fornøyd med produktene til Dermalogica, så jeg kunne godt tenke meg en maske fra dem. Men hvilken er rik på futighet?
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2004 #3 Skrevet 19. mars 2004 Takk for svar Care! Jeg har en veldig tørr og sensitiv hud, tror du at den masker du foreslår ville passe en slik hudtype? Hvis ja, hva heter den og om du evt. vet prisen. BLir veldig glad for svar
Gjest care Skrevet 19. mars 2004 #4 Skrevet 19. mars 2004 Takk for svar Care! Jeg har en veldig tørr og sensitiv hud, tror du at den masker du foreslår ville passe en slik hudtype? Hvis ja, hva heter den og om du evt. vet prisen. BLir veldig glad for svar Jeg personlig har ikke prøvd denne, men min søster som har tørr hud sverger til denne. Jeg er ikke helt sikker på prisen, men vet den skal være god,
orakel Skrevet 20. mars 2004 #5 Skrevet 20. mars 2004 Jeg synes Multivitamin Power Recovery Masque fra Dermalogica er veldig god.
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2004 #6 Skrevet 20. mars 2004 takker nok en gang for svar. Til orakel! Synes du at den gir deg bra med fukt? Har jo som sgat en svært tørr og sensitiv hud. Den masken du snakker om er den for å få opp fukten i huden eller dekker den også mer. Snilt hvis du gidder å svare
orakel Skrevet 20. mars 2004 #7 Skrevet 20. mars 2004 Jeg synes masken både roer ned huden og gir fuktighet.
elle Skrevet 20. mars 2004 #8 Skrevet 20. mars 2004 Lancome har en fantastisk fuktighets maske. Den heter Nutri intense og er et vidundermiddel du kan bruke til alle tørre områder på kroppen.
Gjest Ethereal Skrevet 22. mars 2004 #9 Skrevet 22. mars 2004 Multivitaminmasken er ikke egentlig en fuktighetsmaske, men spesielt for sensitiv hud. I tillegg gir den endel fukt, men det synes jeg mer spesifikke fuktighetsmasker klarer like godt. Min favoritt er Estee Lauders So Moist, den er drøy, funker bra, og i tillegg lukter den godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå