Charlie28 Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Vi skal gifte oss i juli, og i dag fikk jeg vite at jeg er gravid... Har allerede gått til innkjøp av verdens vakreste brudekjole, men den kan jeg nå ikke bruke... *sukk* Må derfor gå til innkjøp av en ny. Noen som vet om hvor de selger brudekjoler til gravide? Evnt nettbutikk?
Gjest Adriane Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 (endret) Gratulerer med forestående bryllup, og baby i magen Edit: er du sikker på at kjolen din ikke kan syes om så du kan bruke den allikevel? Det koster jo sikkert litt, men antakelig billigere enn å kjøpe en ny kjole? Eller så har de iallfall noen kjoler her. (De har fysisk butikk også) http://www.abelone.n...er-for-gravide/ Endret 12. februar 2013 av Adriane 1
Charlie28 Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2013 takk! tror ikke jeg kan bruke den jeg har.. den har innsydd korsett i livet, og har et stort og langt blomstrete skjørt, så vil de ut som en klump viss jeg skal ha mage i den... menmen... det tragiske oppi det hele er at jeg har fått brudekjolen minn sydd inn i livet hos syerske, og skal hente den i morgen...
Gjest Adriane Skrevet 12. februar 2013 #4 Skrevet 12. februar 2013 Ingen årsak Skjønner jo at akkurat det er litt kjipt da - men forhåpentligvis er gleden størst
Irja Skrevet 12. februar 2013 #5 Skrevet 12. februar 2013 Hvor langt er du på vei da? Frem til uke 30 kan man jo bruke det meste.. Gå for en med utspring det magen er, trenger ikke å "hete gravidkjole"
Lunaire Skrevet 12. februar 2013 #7 Skrevet 12. februar 2013 Hva med noe slikt som dette? http://www.etsy.com/listing/122216809/vintage-wedding-dress-a-line-bridal-gown?ref=usr_faveitems
Charlie28 Skrevet 13. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 13. februar 2013 Takk for gratulasjoner! Er jo glad, men det passer så forferdelig dårlig akkurat nå, så må bare få vennet meg til tanken.. Kommer til å være 27 uker + 3 dager på bryllupsdagen, så kommer nok til å ha litt mage. Heldigvis ikke høygravid Lunaire, den kjolen var jo kjempe fin. Litt kjekt med de blomsterdetaljene. Den skulle jo min opprinnelige kjole også ha http://www.foxgown.com/tulle-strapless-amazing-wedding-dress-full-floral-ruffled-skirt-38.html Ikke dumt å finne en vanlig brudekjole, bare med litt ekstra rom ved magen. Litt mer utvalg da enn sånne gravidkjoler. Syntes ikke de nødvendigvis er like pene... ..og så snakket sambo om at vi kunne ha en "prøvebryllupskveld" her hjemme. at han kunne ta på seg dressen sin, og jeg kjolen min, og så kunne vi spise god middag. da fikk han se meg i kjolen likevel... 4
Petalouda Skrevet 13. februar 2013 #9 Skrevet 13. februar 2013 .. dere kan ikke fremskynde hele greia da ... ? 4
Gjest chiki Skrevet 13. februar 2013 #10 Skrevet 13. februar 2013 Petalouda sin ide er jo ikke dum, om det er mulig å få til. Så romantisk og kjekk tanke av mannen din! Det vat ikke alle som trodde på meg at jeg var gravid da jeg var 6 mnd på vei. Men å komme inn i en kjole med korsett ville jeg nok ikke satset på... Er heller ikke behagelig med noe somcstrammer på en gravidmage
Charlie28 Skrevet 13. februar 2013 Forfatter #12 Skrevet 13. februar 2013 Det er jo en mulighet å fremskynde det, men vi har allerde sent ut invitasjoner (pga bryllupet skal være i fellesferien, og folk bestiller gjerne ferie tidlig). Så da får alle vite at vi har små på vei, allerede etter et par uker som gravid. Ikke helt gira på å la alle få vite noe så tidlig heller... Men, var å prøvde brudekjolen min i dag, og det er kanskje mulig å ha en gravidmage inni der. selve livet på kjolen er ganske høyt, så viss magen min er litt lav, så bør det kanskje være mulig. Syersken min skal hvertfal prøve å se hva hun får til... Så får jeg se når tiden nærmer seg.. om det går eller ikke.. Kan jo kjøpe en billigkjole på nettet bare sånn i tilfellet. Er jomange til ca 700-800kr. Derimot så håper jeg at jeg ikke blir kvalm, får altfor mye vann i kroppen og bekkenløsning.. DA utsetter jeg bryllupet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå