Gjest lisha Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 (endret) nå siste bestillingene har jeg bestilt under 200 kr , som er den frigrensen for moms og toll! og likevel får jeg brev om moms og tollkrav på over 200 kr i tillegg! Hvorfor det? De har ikke merket rett heller, f.eks på bordkort-bestillingen min så har de skrevet div kjole, og har satt opp to forskjellige koder, og jeg har blitt momset og tollet deretter.. Kan jeg kontakte FedEx direkte, eller må de gå igjennom lightinthebox.com Nå er jeg så irritert på dem at jeg kommer aldri til å bestille noe som helst derfra igjen! Endret 12. februar 2013 av lisha
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 Bare kontakt FedEx og send dem et bevis på hva du faktisk betalte. Hvis dette ikke funker på grunn av feilmerkingen så ta kontakt med lightinthebox hvor du sender dem bilde/scan av regningen og kjefter litt på dem. Anonym poster: f52fa537bd85b95ed9b75051d7b89b9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå