Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei

Fikk nettopp T-ZONE Balancing Day Fluid i posten, og nå etter bruk lurer jeg på, gir den bra fuktighet? Jeg pleier å bruke en veldig tykk fuktighetskrem pga tør hud, og denne kremen er ikke særlig tykk, og virker ikke som om ansiktet har fått noe fukt av den?

Burde jeg bruke den andre kremen min før/etter påførsel av denne, eller gir denne fuktighet selv om jeg ikke føler det :)?

Link til produktet;

http://www.coverbrands.no/merker/ren/blandingshud-t-zone-balancing-day-fluid/

Taakk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har tørr hud, hvorfor kjøpte du denne? Det er et produkt for de som har oljete t-zone, slike produkter gir ganske sjeldent nok fukt for andre, og noen kan være direkte uttørkende.

Anonym poster: bc1d77b5c0a988c798d56c9755d3f572

Skrevet

Hvis du har tørr hud, hvorfor kjøpte du denne? Det er et produkt for de som har oljete t-zone, slike produkter gir ganske sjeldent nok fukt for andre, og noen kan være direkte uttørkende.

Jeg har veeeldig oljete hud, men etter at jeg har dusjet er huden knusktør, så 2 timer etterpå renner den nesten over av olje, derfor kjøpte jeg denne :) men selv om huden blir oljete, er den jo fortsatt tør under oljen? :)

Skrevet

Flasser huden noe? Høres ut som om du har dehydrert hud og ikke tørr hvis du opplever det slik etter dusj. :)

Kremen skal gi en viss fukt med mindre du opplever det motsatte.

Skrevet (endret)

Flasser huden noe? Høres ut som om du har dehydrert hud og ikke tørr hvis du opplever det slik etter dusj. :)

Kremen skal gi en viss fukt med mindre du opplever det motsatte.

Nop, flasser ikke noe! Drikker jo rundt 6-7 Liter vann om dagen, så det at jeg dehydrert trur jeg ikke, trur nok huden er så tør pga hyppig bruk av epiduo. Det meste av urenseligheter er jo borte, men bruker den så ingenting kommer tilbake :)

Trur det går bra jeg, skal prøve denne litt fremover og se ånn :)

Endret av frkelisabeth
Skrevet

Huden kan fint være dehydrert selv om du drikker mye vann, spesielt når du har brukt uttørkende produkter som epiduo. Hvis du sliter med blank, oljete hud har du ikke tørr hud, men fuktfattig hud. Å tilføre masse fuktighet vil nok hjelpe med å roe ned oljeproduksjonen.

Anonym poster: dfbda9611c6239a477a5fa3c362bac64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...