Gjest flau Skrevet 19. mars 2004 #1 Del Skrevet 19. mars 2004 barna våre er 3 og 5, og så oss da vi hadde sex foran peisen! og ikke nok med det så ble vi også sett av svigerforeldrene mine som kom inn med de! vi er så utrolig flaue nå, at vi vet ikke hva vi skal gjøre! og kommer barna våre til å huske dette? trond er jo 5 så vi tror nok dessverre han vil huske det, men er usikre på emma på 3. også er det besteforeldrene deres da! tror ikke det er mulig å havne opp i en mer værre situasjon! vi trodde at barna skulle være borte hele helgen(hos besteforeldrene sine), men neida. de kom tilbake for å hente noen spill, og hadde bare gått rett inn! og der var i full gang, da vi plutselig hører noen som roper mamma og svigerforeldrene våre som bryter ut herregud! huff, for et styr vi har havnet opp i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 19. mars 2004 #2 Del Skrevet 19. mars 2004 Har dere hørt om å låse døra før dere starter moroa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 19. mars 2004 #3 Del Skrevet 19. mars 2004 Unnskyld at jeg ler.... Uff... stakkars deg altså... Svigerforeldrene må jo fint takle det... de er voksne og skjønner at det er mest pinlig for dere. Femåringen får dere benytte anledningen til å prate med... forklare at dette er noe man gjør når man er voksne og glade i hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 19. mars 2004 #4 Del Skrevet 19. mars 2004 Skjønner godt at det var en pinlig opplevelse...! Men er det så farlig om femåringen husker dette, da? Det er jo en helt naturlig ting, mellom mammaer og pappaer som er glade i hverandre. Og når de først fikk se det, så tror jeg det vil være lurt å forklare dem at mammaer og pappaer koser på den måten, og om blomsten og bien. Så slipper barna og lage seg sine egne forklaringer i hodet.. Tror barna tar det veldig naturlig, hvis dere klarer å ikke gjøre dette til en stor sak. Ingenting galt er jo skjedd! (Bortsett fra at det selvfølelig må ha vært flaut.. :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 19. mars 2004 #5 Del Skrevet 19. mars 2004 Dette er noe du ler av om 5 år. Men nå. Uff. Barna glemmer det, hva husker du fra du var 5 år? Men svigers derimot, de husker. Håper de ikke er av typen som synes dette er en festlig historie å fortelle resten av slekten under søndags middagen. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 20. mars 2004 #6 Del Skrevet 20. mars 2004 Sønnen min (10) trekker stadig frem episoder fra da han var 4 og 5, så du må nok bare belage deg på at dette kan bli dratt frem i alle slags sammenhenger. Neida, det blir sikkert ikke så ille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 22. mars 2004 #7 Del Skrevet 22. mars 2004 Det er sikkert minst like flaut for svigerforeldrene dine! Kan neppe tenke meg at de vil nevne det noen gang. Forøvrig bør de vel sette pris på at dere har sex - både for produksjon av barnebarn, og for levetiden på ekteskapet er det relativt viktig For ungenes del - ikke lag noe stort nummer av det. Men vær ærlig med at du ble litt flau, fordi dette er noe voksne gjør når de er alene. Ungene skjønner allerede at dette ikke var en alminnelig kaffe-og-avis-stund i sofakroken, og de vil gjerne vite hvorfor det er blitt så mye oppstuss. He-he- det skulle vært mine tenåringer som tok oss på fersken - de hadde vel dødd av skam, særlig hvis jeg dro igang en lengre forklarig på hvor bra det er at deres foreldre fortsatt har et sex-liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 23. mars 2004 #8 Del Skrevet 23. mars 2004 Unskyld at jeg ler..Men om 10 år kan kanskje dere det og! Men har dine svigerforeldre hørt om å ringe p`å? Egentlig er det jo mest pinelig for dem! Tross alt er dette privat grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. mars 2004 #9 Del Skrevet 23. mars 2004 Huskeregel etter dette bør jo være å låse døra, ja.... Men vi ble overrasket på danskebåten, vi, vi hadde luxuslugar med diger dobbeltseng og var i full gang da det banket på. Vi lot bare vær å åpne, men trur dere ikke dama som skulle levere champagne bare låste seg inn...... :o Var nok mest pinlig for henne, ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #10 Del Skrevet 24. mars 2004 En jeg kjenner var i butikken med sin 3 -åring. Så møtte hun et annet par med et barn på samme alder. De ble stående og prate lenge, da 3-åringen plutselig sier med høy stemme "i går så jeg mamma sutte på tissen til pappa!!!!!!!!" :o :o :o :o :o Du kan TRO hun gikk ut av butikken med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #11 Del Skrevet 24. mars 2004 Hvis dere bare lå der nakne så "er det jo greit" på en måte. Er man i full sving i de rareste posisjoner så er det kanskje litt vanskelig å forklare at "dette gjør mamma og pappa fordi de er glade i hverandre.." :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Kaisa* Skrevet 25. mars 2004 #12 Del Skrevet 25. mars 2004 En jeg kjenner var i butikken med sin 3 -åring. Så møtte hun et annet par med et barn på samme alder. De ble stående og prate lenge, da 3-åringen plutselig sier med høy stemme "i går så jeg mamma sutte på tissen til pappa!!!!!!!!" :o :o :o :o :o Du kan TRO hun gikk ut av butikken med en gang! Til deg som begynte tråden; Det er nok flauest for dere... Men uansett det er jo ganske naturlig å ha sex er det ikke? Ikke når noen ser på naturligvis, men jeg tror ikke noen fikk varige men av dette. Etter en tid så kommer dere til å le av det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 25. mars 2004 #13 Del Skrevet 25. mars 2004 Uff da for en situasjon, men svigers er nok det minste problemet. Det var jo tross alt sånn de fikk din mann Når det gjelder 5-åringen kan du jo "fiske" litt om hva han tenker, hadde ikke gjort noe vesen ut av det, hvis han ikke selv spør. Uansett litt morsomt var det jo. Enig med noen av de andre. Lås døra neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 26. mars 2004 #14 Del Skrevet 26. mars 2004 Om hundre år er alt glemt Her i huset går det på autopilot; når det bygger opp til høytrykk låser vi døra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flau Skrevet 26. mars 2004 #15 Del Skrevet 26. mars 2004 her om dagen kom svigermor bort til meg å sa at det som hadde skjedd ikke var noe å være flau over. hun sa hun hadde lagt merke til at jeg tydelig var flau, men at jeg ikke skulle skamme meg. hun sa faktisk at hun synes det var bra at vi hadde sex og at vi utnytta tiden barna var borte. så ba hun om unnskyldning for at de hadde gått rett inn i huset vårt, uten å ringe på først. så ga hun meg en god klem og sa at hun var veldig glad i meg.. ble helt rørt jeg, og nå er jeg iallfall ikke så flau lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 26. mars 2004 #16 Del Skrevet 26. mars 2004 her om dagen kom svigermor bort til meg å sa at det som hadde skjedd ikke var noe å være flau over. hun sa hun hadde lagt merke til at jeg tydelig var flau' date=' men at jeg ikke skulle skamme meg. hun sa faktisk at hun synes det var bra at vi hadde sex og at vi utnytta tiden barna var borte. så ba hun om unnskyldning for at de hadde gått rett inn i huset vårt, uten å ringe på først. så ga hun meg en god klem og sa at hun var veldig glad i meg.. ble helt rørt jeg, og nå er jeg iallfall ikke så flau lenger.[/quote'] Det må jo være godt for henne å se at hennes sønn har et godt ekteskap og det var en veldig fin måte hun taklet det på. Det var da litt av en kommentar fra svigermor, du har vært heldig med henne forstår jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flau Skrevet 26. mars 2004 #17 Del Skrevet 26. mars 2004 ja, svigermor er en utrolig fin person. så jeg har vært heldig der gitt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 26. mars 2004 #18 Del Skrevet 26. mars 2004 Barna glemmer det, hva husker du fra du var 5 år? Jeg husker mer enn jeg vil huske fra jeg var 5 av sånne opplevelser.. Så det er ikke alle som glemmer det nei. Jeg er med på den at dete kanskje burde begynne å forklare litt blomster og bier. Da skjønner de det sikkert "mer" Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 26. mars 2004 #19 Del Skrevet 26. mars 2004 her om dagen kom svigermor bort til meg å sa at det som hadde skjedd ikke var noe å være flau over. hun sa hun hadde lagt merke til at jeg tydelig var flau' date=' men at jeg ikke skulle skamme meg. hun sa faktisk at hun synes det var bra at vi hadde sex og at vi utnytta tiden barna var borte. så ba hun om unnskyldning for at de hadde gått rett inn i huset vårt, uten å ringe på først. så ga hun meg en god klem og sa at hun var veldig glad i meg.. ble helt rørt jeg, og nå er jeg iallfall ikke så flau lenger.[/quote'] For en kul svigermor du har! Flott av henne å komme til deg og ta det opp på den måten, så du slipper å føle at du har "dritt deg ut". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Kaisa* Skrevet 29. mars 2004 #20 Del Skrevet 29. mars 2004 For en flott svigermor du har!!! Jeg vil også ha en sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå