Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å gjøre en lang historie kort, så avviste jeg en fyr for en stund tilbake. Vi har sammen venner og har møttes ofte etter dette, noe som har gjort at jeg angret. Så, jeg kjørte på og fortalte han sannheten om at jeg angret noe som endte med at jeg ble med ham hjem.

Det ble en lang natt og en lang formiddag med sex og masse prating om alt mulig. Jeg er ikke vant til veldig mye kosing etter sexen, men det ble det. Vi ble liggende og stryke hverandre på ryggen, holder hender og kysse ++. Det hele minte meg egentlig om å være i et forhold, og det er dette som skremmer meg litt..

Jeg er veldig usikker på hvor jeg har ham nå og hva jeg burde gjøre? Vi lå lenge og pratet og han fortalte meg at han er veldig sjenert når han er edru, sånn at han ikke prater så mye og sånt. Så, jeg sitter inne med inntrykket at om jeg vil ha sex igjen så må jeg spørre. Hva tenker dere?

Jeg kunne godt tenke meg å finne på ting med ham, for å se hvordan det kan gå fremover, men er også usikker på mine egne følelser. Kanskje vi bare trenger å bli bedre kjent? Han er en sinnsykt bra gutt, så jeg vil ikke kaste bort en bra mulighet fordi jeg er feig.

Vi er begge i 20 årene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen grunn til å bli skremt, og det kan hende at du angrer igjen om du gjør noe feigt.

Det betyr heller ikke at dere skal kaste dere over hverandre og forholdet, og som du påpekte, er det helt normalt at du er usikker på dine følelser siden dere ikke er så godt kjent.

Sterke og dype følelser bygges opp dag etter dag, mnd etter mnd (oftest).

Så bare nytt det dere har, dere kan kose dere sammen, lære å bli kjent med hverandre og nyte den deilige følelsen!

Du var der så du vet bedre enn meg, men utifra det du fortalte, fikk jeg ikke uttrykk at det at han nevnte han var sjenert når han var edru gjald bare sexen, men hele "forholdet" mellom dere.

Det kan bety "jeg liker deg godt, men ikke forvent at jeg viser det når jeg er edru. Så veiled meg gjerne, foreslå gjerne om å treffes." Det innebærer jo sex, men ikke bare det. Kanskje tar jeg feil også...

Så finn gjerne på ting med ham, gjør det, og en dag han har drukket litt, kan du gjerne nevne at du liker ham godt, men vet foreløpig ikke noe mer enn det. Eller kan du begynne med å spørre ham hvor dere står eller hva han synes uten å si din mening for å ha det mest mulige ærlige svar.

:)

Anonym poster: c7634121cfd310de4332ba09d7f2445f

• Liker 1
Skrevet

Ts: Tusen takk for svaret :) Jeg er bare ikke vant til dette med å ta intiativ og sånt, så nå føles plutselig alt mye skumlere men også mere spennende! Nå må JEG faktisk gjøre noe for å få han jeg vil ha :P hehe!

Har aldri tenkt på det med at han fortalte at han var sjenert på den måten før faktisk. Mye mulig du har rett. Om jeg trekker den konklusjonen er det lettere å sette sammen alt annet han sa og gjorde. Gutter er lettere å lese på kroppspråk enn mange egentlig er klare over tror jeg :)

Skrevet

Ts: Tusen takk for svaret :) Jeg er bare ikke vant til dette med å ta intiativ og sånt, så nå føles plutselig alt mye skumlere men også mere spennende! Nå må JEG faktisk gjøre noe for å få han jeg vil ha :P hehe!

Har aldri tenkt på det med at han fortalte at han var sjenert på den måten før faktisk. Mye mulig du har rett. Om jeg trekker den konklusjonen er det lettere å sette sammen alt annet han sa og gjorde. Gutter er lettere å lese på kroppspråk enn mange egentlig er klare over tror jeg :)

Bare hyygelig :)

Jeg er heller ikke vant til å ta initiativ, så når jeg gjør det (for man skal likevel skjerpe seg noen ganger), er jeg forsktig likevel. Jeg tenker alltid på ikke å mase, og venter til jeg er/virker litt selvsikker, da folk avviser lettere dem som tror de skal bli avvist.

Hihihi, helt enig med meg om kroppspråket, gansk morsmot noen ganger!! :)

Glad det jeg skrev kan ha hjulpet. og om du føler deg usikker når du er med ham, husk bare disse fine ting han sa eller gjorde da dere var sammen.

Anonym poster: c7634121cfd310de4332ba09d7f2445f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...