Gjest Mnea Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Jeg sitter å surfe nettet etter gode steder å kjøpe inn ting til borde dekorasjoner, pynt, lysestaker og masse sånt. Har dere noen tips? Trenger alltids noen tips :-)
Skjønningen Skrevet 13. februar 2013 #2 Skrevet 13. februar 2013 Ja, det har jeg. På panduro.no har de masse fint.
Gjest lisha Skrevet 13. februar 2013 #3 Skrevet 13. februar 2013 (endret) Har kjøpt litt fra panduro, nille, litt forskjellige scrappebutikker og fra www.lightinthebox.com (den kommer jeg aldri til å bestille fra igjen) middagsservietter kjøpte jeg hos staples Endret 13. februar 2013 av lisha 1
augustbrud2013 Skrevet 15. februar 2013 #5 Skrevet 15. februar 2013 Jeg kjøper masse småtteri på ebay. Bare sørg for å velge Free Shipping og at hver pakke ikke overstiger ca 35 dollar:) Kjøper dekorasjoner, bordløpere, bordkortholdere, roseblader, bånd, pyntestener, ting til buketten etc. Til og med veske til bryllupsdagen og lyslenker til å ha i taket:) Tenker å kjøpe billige vaser/lysestaker etc (litt større ting) på f.eks Ikea, og heller pynte de opp selv. 100% til å stole på og rask levering, med tanke på at det meste sendes fra Asia. Jeg er fornøyd med alt så langt, og blir det et bomkjøp, så er det ikke så farlig ettersom det meste bare koster noen få kroner sammenlignet med her hjemme.
Moderfavn Skrevet 15. februar 2013 #6 Skrevet 15. februar 2013 Har kjøpt litt fra panduro, nille, litt forskjellige scrappebutikker og fra www.lightinthebox.com (den kommer jeg aldri til å bestille fra igjen) middagsservietter kjøpte jeg hos staples Hvorfor ikke light in the box? Jeg var veldig fornøyd med mine ting, bortsett fra de grønne serviettene da. De sendte blå servietter i en pose det sto green på. Underskjørt, kaketopp og fraktposer til pentøy var tipp topp kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå