Gå til innhold

Hvor gjør dere innkjøp? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter å surfe nettet etter gode steder å kjøpe inn ting til borde dekorasjoner, pynt, lysestaker og masse sånt.

Har dere noen tips?

Trenger alltids noen tips :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har jeg. :) På panduro.no har de masse fint.

Skrevet (endret)

Har kjøpt litt fra panduro, nille, litt forskjellige scrappebutikker og fra www.lightinthebox.com (den kommer jeg aldri til å bestille fra igjen)

middagsservietter kjøpte jeg hos staples :)

Endret av lisha
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kjøper masse småtteri på ebay. Bare sørg for å velge Free Shipping og at hver pakke ikke overstiger ca 35 dollar:) Kjøper dekorasjoner, bordløpere, bordkortholdere, roseblader, bånd, pyntestener, ting til buketten etc. Til og med veske til bryllupsdagen og lyslenker til å ha i taket:)

Tenker å kjøpe billige vaser/lysestaker etc (litt større ting) på f.eks Ikea, og heller pynte de opp selv.

100% til å stole på og rask levering, med tanke på at det meste sendes fra Asia. Jeg er fornøyd med alt så langt, og blir det et bomkjøp, så er det ikke så farlig ettersom det meste bare koster noen få kroner sammenlignet med her hjemme.

Skrevet

Har kjøpt litt fra panduro, nille, litt forskjellige scrappebutikker og fra www.lightinthebox.com (den kommer jeg aldri til å bestille fra igjen)

middagsservietter kjøpte jeg hos staples :)

Hvorfor ikke light in the box? Jeg var veldig fornøyd med mine ting, bortsett fra de grønne serviettene da. De sendte blå servietter i en pose det sto green på. Underskjørt, kaketopp og fraktposer til pentøy var tipp topp kvalitet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...