Gå til innhold

Tone Damli flørter for mye med andre gutter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor ligger denne under tv og film?

Anonym poster: 613dabb6b889feb085782d19738325ff

Hvordan havna denne på Kultur, litteratur og musikk? Og hvorfor skriver nesten alle Axel???

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nådd et utrolig metningspunkt på Tone Damli, og ikke minst når vg eller db (les se og hør) klarer å ha tre overskrifter om tone på nettsiden en dag - alle de kjendisnyhetene/ svadanyhetene er grunnen til at jeg leser mindre og mindre av disse nettavisene. Men det er jo ingen tvil om at alt hun gjør er med baktanke om presseomtale (og det er hun god på å få). - Så hun kysset en eller annen dude, hun har på seg sånne og slike klær, gjør det eller det, WHO CARES??!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også reagert på dette, selvom jeg ikke hadde fått med meg at hun faktisk hadde kysset andre helt åpenlyst.

What a slut...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel en del av jobben hennes, å selge seg som artist. Kyssing selger. Sexy selger. Hun må jo finne seg i å se aksel kline på film, så jeg vil tro de har en avtale når det gjelder det der. Men det er vel få som vil protestere på at hun virker som en flørt :) Ikke noe galt i det sålenge kjæresten hennes ikke har problemer med det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det for pokker ikke fotballfrua så er det Tone. Går det ann å få skrudd avvisse tråder på newsfeeden? sånne trådstartere som dere eier virkelig ikke skam.

Anonym poster: f620d013cc862c66f3229f4bc5ef4897

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...