Gå til innhold

Digital kuttemaskin, nybegynner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått noen uventede penger, og fikk plutselig lyst til å kjøpe meg en kuttemaskin :hoppe: Jeg har ikke drevet veldig mye med scrapbooking, men litt. Har masse ark og stæsj hjemme.

Er det noen som har en slik? Jeg visste ikke at det fantes digitalt, har bare hørt om sizzix før, men aldri brukt en.

Er Silhouette Cameo et godt alternativ?

Erfaringer med den og andre maskiner tas imot med stor takk :nigo:

Anonym poster: 853abb5987641aafe86860a0a01ed396

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler en tur inn på scrapping.no

Der vil du finne flere tråder om forskjellige maskiner(men ikke bruk søkemotoren, den er alt annet enn god)

Vurderer forresten selv silhouette cameo, da spesielt siden den tar 12" ark:-)

Skrevet

Jeg fikk Silhouette Cameo til jul av min kjære, og jeg er superfornøyd! Programmet som følger med er enkelt og greit å følge, og det følger med dvd som viser hvordan du skal bruke maskinen (disse finner du mange av på nett også). Go for it! :)

Skrevet

TS

Jeg har kjøpt den allerede :nigo: Kjøpte dagen etter at jeg skrev innlegget. Er veldig fornøyd, har skåret ut mange fine ting allerede. Har fortsatt masse igjen å utforske! Har lyst til å prøve vinyl. Og jeg lurer på hvordan jeg kan finne noen gratismønstre, blir så dyrt å kjøpe.

Jeg har laget bursdagskroner med navn, og jeg har laget 3d sommerfugler, og en 3d babyseng, og en gavepose, og mye mer. Utrolig gøy og lett! Har sett på noen filmer på youtube. Men føler at det fortsatt er veldig mye å utforske!

Har du prøvd å skjære i vinyl, eller bruke penn i den, celujo? :)

Anonym poster: 853abb5987641aafe86860a0a01ed396

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...