Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2002 #1 Skrevet 3. juni 2002 Sitter her å tenker i de sene natte-timer.. Gifter meg neste uke og jeg syns det er litt vemodig at planleggingen av bryllupet og alt dette snart er over. Det har jo vært så koselig å holde på med dette de siste månedene. Klart det har vært no krangler mellom meg og mamma, men alikevel.. Hva syns dere andre sommer bruder? Jeg gleder meg VILT til den 15 juni og tiden etterpå som mann og kone (rart å si det ) Så det er ikke det som er trist.. Man får vel bare nyte tiden etterpå og tenkte tilbake på dagen, bryllupet og de gode minnene vi forhåpentlighvis kommer til å få Også får jeg håpe at denne lungebetennelsen gir seg snart.. Kan jo ikke være syk nå!
aniN Skrevet 3. juni 2002 #2 Skrevet 3. juni 2002 Huff at jeg skulle bli anonym da... men det er meg altså..12
Augustbrud02 Skrevet 4. juni 2002 #3 Skrevet 4. juni 2002 Det blir nok litt rart når all planleggingen plutselig er over ja, men samtidig blir det godt også. Det blir deilig å ikke skulle tenke på alle mulige smådetaljer og ikke minst kunne bruke pengene våre på helt andre ting! I ettertid skal vi bare nyte og tenke tilbake på dagen. Det blir kjempedeilig det også, og jeg gleder meg virkelig til dagene etter bryllupet. Ellers må jeg si at jeg er glad jeg er den første til å gifte meg i venninnegjengen, for da kan jeg kanskje lettere bidra med ting senere og vise en forståelse som bare de som har vært bruder kan.
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2002 #4 Skrevet 4. juni 2002 God morgen Det var rett og slett deilig å være ferdig med planleggingen for oss det tok opp mye tid og nå koser vi oss bare og nyter hverdagen som nygifte. Vi ser frem mot bryllupsreisen som vi skal på neste tirsdag så jeg savner ikke planleggingen. Men jeg syntes selve bryllupsdagen gikk utrolig fort 20April2002
Charly Skrevet 4. juni 2002 #5 Skrevet 4. juni 2002 Både gleder og gruer meg til planleggingen er ferdig. Det har vært jeg som har 'holdt i tøylene' hele veien, og nå er det en liten mnd igjen til den store dagen. Vi skal ha planleggingsmøte med foreldreparene og oss på fredag og da skal de oppgavene som gjenstår deligeres. Jeg har ordnet det aller meste selv og det jeg nå gruer meg for er å lage kjøreplan for dagen. Må jo ha hjelp fra endel folk...! Hvem skal ta seg av det og det, når skal vi ordne det og det. Jeg får bekymringsrynker i panna bare ved tanken. Ønsker dere alle lykke til!
symre Skrevet 4. juni 2002 #6 Skrevet 4. juni 2002 SKjønner vemodigheten! Men du står foran noe som er praktfullt, og dere kommer til å glede dere over dagen lenge, lenge etterpå. Vi gifta oss for snart 1 år siden(!), St.hans, dagen raste men var fantastisk, og livet etterpå blir aldri helt det samme. Å være gift er noe helt annet enn å være sambo, synes nå jeg (vi var samboere i 4 år) - en dybde og en tyngde har kommet til som ikke var der før, og ikke minst betraktes vi av omverdenen "mer seriøst" - enda det var seriøst før også. Mer ordentlig, liksom, og det kjennes så godt. Gled deg til dagen - og til livet etterpå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå