Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke IKM før på fredag og er i pp6. Har testet meg hver pp med vanlig Clearblue (ikke digital) og hver gang har det vært en strek og aldri et kryss. Jeg testet meg nå når jeg stod opp pga utålmodig, ja dere vet hvordan det er, og det er et svakt kryss! Negativstreken er som den skal men positivstreken er svak. Hvor svak kan den være for at den er positiv? Streken dukket opp ca med en gang og før kontrollstreken dukket opp, og da lenge før 3 min. Er ganske sjokkert siden jeg ikke har sett det før! :)

http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=81264 Min er ca som i denne linken. Jeg kommer meg ikke på apoteket i dag pga jobb men i morgen skal jeg kjøpe en ny test. Dere er sikkert lei slike tråder men jeg må bare dele dette med noen og jeg vil ikke gi samboer falske forhåpninger mens han er på jobb.

Anonym poster: 6f433847f74e37ca070663b6505f7357

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk :) Men jeg trur ennå ikke på at det stemmer, hehe. Skal ikke juble før neste test hvis den er positiv!

Skrevet

Dere som har fått svak positiv, var dere gravid eller ikke? Klarer ikke å bestemme meg for om jeg kan være gravid, selv om det ikke er opp til meg å bestemme :fnise:

Skrevet

Det er ingenting som heter svak postiv.

Tester kommer i tre kategorier:

Negativ

Positiv

Feiltestet. Eller falsk negativ/positiv som man liker å kalle det.

Skrevet

Jojo, men det kan jo være en falsk positiv da, jeg sier at den er svak fordi den er svak. Jeg har googlet og det er flere som har hatt svake positive som var falske positive. Har skjønt det sånn at positiv er positiv uansett, men siden man kan få falsk positiv så er jeg usikker

Skrevet

Man kan ikke få falsk positiv.

Skrevet

Hvorfor skriver folk om i blogger og sånt at de har testet positivt men var ikke gravid allikevel? Selvsagt kan det ha vært en kjemisk graviditet eller sa i de tilfellene, men det vet man jo ikke helt sikkert om mensen/annen blødning kommer når mensen skulle kommet.

• 2 uker senere...
Gjest Carolinka
Skrevet

Jeg blir nysgjerrig. Var du gravid etter denne svake testen? :) Er jo en stund siden du skrev dette nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...