AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Hei. Vi har en baby på 3, 5 mnd som bruker smokken når hun skal sove. Det har fungert bra så langt, men i natt har jeg vært oppe x ant ganger i timen på det verste fordi smokken har falt ut igjen hun beg å våkne.....når klarer babyer å putte smokken inn igjen selv? Anonym poster: 91ab46ac758acb7873c8fc8b58dbd363
Gjest chiki Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 Vi måtte inn om natten for å ta inn smukken frem til hun var rundt året gammelt! Hun er litt over 2 år og byttet til vanlig seng, etter det har vi ikke vært inne. Er sann kant rundt hele sengen, såcde detter ikke igjennom sprinklene lenger:p hadde sengekant på grindsengen, men de hadde enctendens til å snike seg under
sjøhest Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 De klarer vel rundt 1 år hvertfall, men jeg hjelper ofte 2-åringen fordi hun er i ørska og ikke finner den.
Melodiana Skrevet 12. februar 2013 #4 Skrevet 12. februar 2013 Fra 7 mnd. Vi har 5 smokker i seng med sidekant, så de blir aldri borte og en av de klarer hun å finne fram.
Edie Skrevet 12. februar 2013 #5 Skrevet 12. februar 2013 Vår var for trøtt til å finne smokken sjøl om natta. Vi var vel oppe fem til ti ganger hver natt frem til han sluttet med smokk.
Gjest Corex Skrevet 12. februar 2013 #6 Skrevet 12. februar 2013 Min er snart fem mnd og putter den inn selv, vil vel si det er like individuelt som alt annet.
Gjest Elseby13 Skrevet 12. februar 2013 #7 Skrevet 12. februar 2013 Aldri. Etter 7 mnd var jeg lei hele dritten og kastet smokken ut. Den ble ikke savnet. Den eneste grunnen til at babyen ble tvunget til å ta smokk, er fordi jeg hadde lest at smokk beskytter mot krybbedød.
Stinelin Skrevet 12. februar 2013 #8 Skrevet 12. februar 2013 Vår gutt på 9mnd begynner å få taket på det nå, på dagtid. På natta kan vi glemme at han fikser det selv, da bare skriker han til han får den. Forbanner enda de som presset oss til å venne han til smokk. Brukte et par måneder på å få han til å like smokken fordi mange sa at det ville bli sååå mye enklere med smokk. My ass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå