Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på blondt hår, men jeg har veldig mørke øyne. Lys i huden og ellers nordisk i utseende. Vill det se rart og unaturlig ut? Tenker ikke på platinablond, mer askeblond :)

Tror dere jeg må jeg stripe det mange ganger hos frisør? Har ganske mørkt, farget hår fra før av med rødskjær og 2 cm ettervekst.

Tror kanskje jeg skal stripe det en gang hos frisør og så stripe det hjemme, hvilken striping anbefaler dere i såfall?

Og til slutt, hvilken hårprodukter burde jeg bruke for å "redde" håret mitt etter striping?

Takk for svar :D

Anonym poster: 6fa2846e26d2c4149a529956e00b6e47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner to som er blonde fra naturens side med brune øyne, så akkurat det er ikke noe problem. Vil nok råde deg til å gå til frisør, få masse tynne striper. Siden du har mørkt hår vil nok stripene bli litt gylne, så bruk sølv/lillashampoo for å få de kaldere. Striper hår blir også sprøere og tørrere så skaffe deg en god kur. Dette kan frisøren hjelpe deg med å finne. Bare ikke forvent å bli blond på dagen :)

Skrevet

Mitt naturlige hår er gyldenblondt og jeg har veldig mørke øyne. Sier som Eirasi over meg, gå til frisør og få mange tynne striper. Striper du det hjemme, kan du risikere at etterveksten din blir hvit!

Du må nok dra til frisøren flere ganger. De anbefaler deg vel å vente et par uker mellom hver striping så vidt jeg vet! Planlegger å bli blond selv, men jeg skal stripe kun hos frisør.

Skrevet

Det er helt nydelig med blondt hår og brune øyne,men da bør man ha lyse/ brune bryn og være lys i huden. Du burde virkelig gå for det.

Skrevet

Jeg er naturlig mørkeblond med brune øyne, å hadde lysstripet hår/ til og med platina, og jeg fikk alltid komplimenter pga det. Frisørene sier til meg hver gang at folk med brune øyne har en fordel (nordiske), for de kler alle hårfarger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...