Gjest blomkvisten Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Hei :-) Har tenkt å lage hjemmelagde våruller til middag i morgen og har nå sittet oppe og søkt litt rundt etter oppskrifter på nettet. Noen steder står det at de skal stekes i frityrolje mens andre steder kan du pensle de med olje og steke i ovnen.. Tenker jo at sistenevnte er litt sunnere kanskje, så vurderer å gå for denne stekemetoden. Noen som har prøvd seg på å steke "råe" våruller i ovnen? Blir de sprøe? Håper noen har svar på dette :-)
Bella21 Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 Jeg har. Jeg tok litt mer olje i enn å bare pensle dem da, så stekte jeg de på hver sin side, og de ble ganske sprøe ja
humalla Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 Jeg pleier alltid å pensle de med olje og dytte de inn i ovnen. De blir sprø av det pluss at de blir sunnere!
Adhara Skrevet 12. februar 2013 #4 Skrevet 12. februar 2013 Jeg har prøvd begge deler, synes de blir like gode i ovnen. Jeg har ikke brukt å pensle dem med noe som helst, de blir sprø likevel 200 grader i ca 15-20 minutter gjør susen
Gjest blomkvisten Skrevet 12. februar 2013 #5 Skrevet 12. februar 2013 Jeg pleier alltid å pensle de med olje og dytte de inn i ovnen. De blir sprø av det pluss at de blir sunnere! Takk for svar, de må jo bare bli bra!
Gjest blomkvisten Skrevet 12. februar 2013 #6 Skrevet 12. februar 2013 Jeg pleier alltid å pensle de med olje og dytte de inn i ovnen. De blir sprø av det pluss at de blir sunnere! Så bra! Takk for svar, de blir nok kjempe gode 1
Gjest blomkvisten Skrevet 12. februar 2013 #7 Skrevet 12. februar 2013 Jeg har prøvd begge deler, synes de blir like gode i ovnen. Jeg har ikke brukt å pensle dem med noe som helst, de blir sprø likevel 200 grader i ca 15-20 minutter gjør susen ¨Flott! Takk skal du ha 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå