AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Som da tittelen sier så har jeg noen venner, men jeg lurer virkelig på hvor jeg har de. Fordi han ene hadde ikke penger og da ble jeg nødt til og betale for han, og han lovte dyrt og hellig og betale tilbake, men jeg har enda ikke fått det igjen ( det er 6 måneder siden) og jeg har minnet han på det i tilegg. Den andre vennen min hadde heller ikke penger, så da ble det til at jeg måtte legge ut for flybiletten hans også (Det er nå 1 år siden) og jeg har spurt flere ganger når jeg får de, men han sier alltid at han har lite med penger og snill som jeg er så lar jeg han komme unna med det. Kan også nevne at jeg har kjørt de mange steder, og gjort mye for de, men de stiller ikke opp for meg pga det passer ikke Merker at jeg kvier meg for og dra til de fordi det ender som regel opp med at noen skal låne, og jeg har ikke hjerte til og si nei Anonym poster: 86f37f238b30df726532f9798e45ed10
Silfen Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. 2
frøkna Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Si nei!! Hvis du setter pris på vennskapene du har med disse menneskene MÅ du slutte å låne dem penger eller gjøre de tjenester du ikke får noenting igjen for. (noen vennetjenester her og der er jo greit da). Falt i samma fella før selv, og er veldig surt å kjenne den irritasjonen over penger som aldri kommer tilbake bygge seg opp. Lyv om du må og si du selv har lite penger og ikke kan låne bort for tida, de er jo voksne mennesker selv som kan finne andre løsninger. Eller si rett ut at du ikke vil låne enda mer penger når de ikke har betalt det de allerede skylder.
Gjest Bolsjevidkun Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Fool me thrice, you're a bitch!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå