Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest *Lise*
Skrevet

Heisann!

Ser at det er flere som søker/spør om gummistøvler her.

Dette fottøyet er vell ikke akurat inn i disse dager, men er det noe som kommer??

Hvordan gummistøvler har dere og når bruker dere dem??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen korte, røde bystøvler når det regner og jeg skal til byen.

Ellers bruker jeg forsvarets feltstøvler som er velpleide og vanntette.

Skrevet

Jeg har helt vanlige, blå, Viking gummipæler.

-Og de brukes kun når det sprutregner.

Hva er egentlig vitsen med å ha fancy gummistøvler? :-?

Gjest Embla s
Skrevet

I gangen står det et par store blå og hvite Viking støvler (helt ordinære) som er greie å smette på hvis jeg skal ut med søpla el.l. Jeg bruker aldri støvler ellers, selv ikke i øs-pøsende regnvær.

Skrevet

De er grønne, men jeg tror jeg har rota de bort. :-?

Skrevet

Gummistøvler har faktisk vært trendy nå en stund..men det må være de riktige støvlene! Noe som er veldig pop her i Bergen (bare legg merke til beina til folk!) er de råe fra danske Ilse Jacobsen: http://www.ilsejacobsen.dk/ Kjempekule! De fås i bl.a knallrød og knallgul (selv om jeg ikke ser de på nettsiden her), de har varmt pelsfor og er veldig gode. Mamma har brune og får alltid oppmerksomhet for de. (De koster rundt 8-900kr, selges bl.a hos Sans i Øvregt og hos Twisted i Nygårsgt).

Men selv har jeg sorte fine Viking-støvler med rutete for. Kjempegode og så ok at jeg KAN bruke de på veg til jobb en regnfull dag. Og med min matchende sorte regnfrakk og knallgule sydvest er jeg et syn :ler:

Gjest *Jane
Skrevet

Jeg har grønne og svarte Viking Cross.

Helt ok med støvler!

Skrevet

Jeg har ikke støvler, men det er fordi jeg enda ikke har funnet de rette. Er det noen som kan guide meg til en kul støvellbutikk i oslo? :kose:

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet
Noe som er veldig pop her i Bergen (bare legg merke til beina til folk!) er de råe fra danske Ilse Jacobsen: http://www.ilsejacobsen.dk/ Kjempekule! De fås i bl.a knallrød og knallgul (selv om jeg ikke ser de på nettsiden her)

De er på summercollection04... Litt langt nede på siden, gul, rød, grå, hvit, svart beiger, kamel, å brun.. på winter03 er det: svart, beiger, grønn og mørkebrun.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Har ikke hatt støvler de siste ti årene.

Gjest Poirot
Skrevet

Hvite seilerstøvler. Brukes kun i skog og mark.

Skrevet

Jeg tror jeg har noen blå seilerstøvler en eller annen plass. Det siste jeg brydde meg om var vel støvlene mine. Skulle vel egentlig hatt sånne grønne med snøring foran, slik som mannfolk bruker - det er ekte støvler det.

Skrevet
Gummistøvler har faktisk vært trendy nå en stund..men det må være de riktige støvlene! Noe som er veldig pop her i Bergen (bare legg merke til beina til folk!) er de råe fra danske Ilse Jacobsen: http://www.ilsejacobsen.dk/ Kjempekule! De fås i bl.a knallrød og knallgul (selv om jeg ikke ser de på nettsiden her)' date= de har varmt pelsfor og er veldig gode. Mamma har brune og får alltid oppmerksomhet for de. (De koster rundt 8-900kr, selges bl.a hos Sans i Øvregt og hos Twisted i Nygårsgt).

De var knalltøffe!! Jeg har ikke støvler men sånne vil jeg ha.

Skrevet

Slike lange grønne Viking-støvler. De står hjemme hos foreldrene mine, brukes kun en gang hver høst når jeg beordres ut på jordet for å hjelpe til med å ta opp poteter.

Gjest gjesta
Skrevet

Har vanlige blå Viking-støvler, og de har jeg hatt veldig lenge. Ser ikke poenget med å ha fancy gummistøvler for min del.

Skrevet
Har ikke hatt støvler de siste ti årene.

Ikke jeg heller, og har egentlig ingen planer om å kjøpe støvler heller. Bor i Oslo og går ikke rundt og tramper i søledammer akkurat.

Gjest Gloria Gloria
Skrevet

For et spørsmål :roll:

Dette er vel spørsmål som hører til i en barnehage?????

Gjest Dixie i.i
Skrevet

De har fått noen dødskule gummistøvler på Ferner Jacobsen..... Kjekt å ha på en regnfull dag da!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ett par Viking Brett. Dem er blå og gule. Veldig praktiske for dem er laget slik at man lett kan brette dem ned.

Jeg skjønner over, at noen ikke har sansen for støvler, men jeg mener det at dette er ett meget praktisk fottøy som kan brukes til alt.

Det er for dumt å gå uten og bli våt og kald!

Gjest Anonymous
Skrevet

For meg som bor på småbruk på landet er det nødvendig med støvler. Et par grønne viking som jeg bruker når jeg holder på ute med diverse og når jeg steller og mater kaniner, og blå seilerstøvler når jeg er ute og går eller er en snartur i bygda :ler: .

I mitt tidligere liv i Oslo for ikke sååå lenge siden støvet mine støvler ned, men jeg er glad jeg beholdt dem. Våren er her og det er også en leirete og grisete gårdsplass :-( .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...