AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 I helgen var jeg på en fest, hvor det var en del folk. Deriblant mange gamle kjente fra vgs. Etter noen glass med drikke, måtte jeg på do. Når jeg skulle åpne døren (som gikk innover) så dultet den borti noe og jeg hørte noen som snufset og gråt. Jeg spurte om det gikk bra, fikk først ikke noe svar, men så spurte jeg en gang til og da svarte en jentestemme "nei", jeg spurte om hva som hadde skjedd, Hun sa det var noen som hadde sagt noen sårende ting til henne, jeg spurte om jeg kunne komme inn og etter noen sekunder så åpnet hun døren. Jeg kjente henne igjen i det jeg så henne og det så ut som hun kjente igjen meg også. Vi hadde gått i parallellklasser på i 2. og 3. klasse på vgs. Vi hadde aldri pratet sammen, men vi hadde hatt to fag sammen en gang. Jeg spurte henne hvem som hadde sagt disse tingene og det var noen jenter som hadde plaget henne siden ungdomsskolen. De var grunnen til at hun byttet skole etter 1. året på vgs. De komenterte alltid klærne, sminken og håret hennes, selv om det ikke var noe uvanlig med dette. Vi satt på gulvet der og pratet en stund, om vgs, hva vennene våre drev med og hva vi drev med. Så plutselig når vi satt der og hadde øyekontakt fikk jeg utolig lyst til å kysse henne. Jeg har kysset jenter før, men aldri fått den følelsen jeg følte da før. Jeg lente meg mot henne og kysset henne og hun gjengjeldte det. Det varte et par sekunder kanskje, selv om det føltes lengre ut og når ansiktene våres gikk fra hverandre smilte begge to. Etter det ble det stille litt, så spurte jeg henne om vi skulle gå tilbake til festen. Hun var usikker, men jeg tok henne i hånden og sa "kom igjen da" og hun ble med. Vi gikk hånd i hånd inn i stua igjen der de fleste var og satte oss i sofaen. Jeg hadde armen min rundt henne og vi pratet resten av kvelden. Tingen er at jeg likte å prate med henne, hun var morsom, smart og interessant. Jeg glemte å spørre om nummeret hennes, men jeg har henne på facebook. Jeg hadde ikke hatt noe i mot å ha møtt henne igjen, fordi jeg likte henne godt, men jeg vet ikke om det er gjensidig. Jeg vil gjerne ta kontakt med henne, men vet ikke helt hva jeg skal skrive. Gutt 20 Anonym poster: f4c8c6e645ceea0e8cb79663cd321fa1
Gjest bambam Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 (endret) Hva med : Hei, husker du meg? Ville bare høre om det gikk bedre med deg og om du kanskje kunne tenke deg å at en kaffe en dag?. hilsen **** Endret 11. februar 2013 av bambam 1
jupplo8 Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Om du er i tvil, så ikke tvil - bare gjør det! Da har du hvertfall prøvd! Så ja, ta kontakt! Lykke til 1
Strikkesokken Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 (endret) Ta kontakt! Spør henne hvordan det går, si du hadde det hyggelig med henne i helgen og spør om hun vil finne på noe igjen. Det verste som kan skje er at hun sier nei, noe som virker lite sannsynlig etter at du gjorde den kvelden hennes mye bedre. Endret 11. februar 2013 av Flyndrefanten 1
jupplo8 Skrevet 11. februar 2013 #5 Skrevet 11. februar 2013 Hva med : Hei, husker du meg? Ville bare høre om det gikk bedre med deg og om du kanskje kunne tenke deg å at en kaffe en dag?. hilsen **** Gog start, men jeg anbefaler og holde deg unna kaffe-innvitasjonen. Heller 'gjøre' noe - så er det lettere å unngå den pinlige stillheten som kan oppstå ved kaffe-møter. Bare et tips 1
frøkna Skrevet 11. februar 2013 #7 Skrevet 11. februar 2013 Ta kontakt! Herregud, det du skriver høres jo ut som dratt ut av en norsk ungdomsfilm 3
Bella21 Skrevet 11. februar 2013 #8 Skrevet 11. februar 2013 I helgen var jeg på en fest, hvor det var en del folk. Deriblant mange gamle kjente fra vgs. Etter noen glass med drikke, måtte jeg på do. Når jeg skulle åpne døren (som gikk innover) så dultet den borti noe og jeg hørte noen som snufset og gråt. Jeg spurte om det gikk bra, fikk først ikke noe svar, men så spurte jeg en gang til og da svarte en jentestemme "nei", jeg spurte om hva som hadde skjedd, Hun sa det var noen som hadde sagt noen sårende ting til henne, jeg spurte om jeg kunne komme inn og etter noen sekunder så åpnet hun døren. Jeg kjente henne igjen i det jeg så henne og det så ut som hun kjente igjen meg også. Vi hadde gått i parallellklasser på i 2. og 3. klasse på vgs. Vi hadde aldri pratet sammen, men vi hadde hatt to fag sammen en gang. Jeg spurte henne hvem som hadde sagt disse tingene og det var noen jenter som hadde plaget henne siden ungdomsskolen. De var grunnen til at hun byttet skole etter 1. året på vgs. De komenterte alltid klærne, sminken og håret hennes, selv om det ikke var noe uvanlig med dette. Vi satt på gulvet der og pratet en stund, om vgs, hva vennene våre drev med og hva vi drev med. Så plutselig når vi satt der og hadde øyekontakt fikk jeg utolig lyst til å kysse henne. Jeg har kysset jenter før, men aldri fått den følelsen jeg følte da før. Jeg lente meg mot henne og kysset henne og hun gjengjeldte det. Det varte et par sekunder kanskje, selv om det føltes lengre ut og når ansiktene våres gikk fra hverandre smilte begge to. Etter det ble det stille litt, så spurte jeg henne om vi skulle gå tilbake til festen. Hun var usikker, men jeg tok henne i hånden og sa "kom igjen da" og hun ble med. Vi gikk hånd i hånd inn i stua igjen der de fleste var og satte oss i sofaen. Jeg hadde armen min rundt henne og vi pratet resten av kvelden. Tingen er at jeg likte å prate med henne, hun var morsom, smart og interessant. Jeg glemte å spørre om nummeret hennes, men jeg har henne på facebook. Jeg hadde ikke hatt noe i mot å ha møtt henne igjen, fordi jeg likte henne godt, men jeg vet ikke om det er gjensidig. Jeg vil gjerne ta kontakt med henne, men vet ikke helt hva jeg skal skrive. Gutt 20 Anonym poster: f4c8c6e645ceea0e8cb79663cd321fa1 Ohh, jeg trodde faktisk det var snakk om to jenter her :D Ta kontakt selvfølgelig!
Gjest .-L-. Skrevet 12. februar 2013 #9 Skrevet 12. februar 2013 Ta kontakt! Du er sikkert helt i hennes øyne... 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #10 Skrevet 12. februar 2013 Jeg snakket til henne på facebook idag og vi pratet litt om hva vi hadde gjort idag og slikt. Så kom vi innpå festen og hun takket meg for praten vi hadde og "det andre ". Jeg fikk ikke spurt henne om vi skulle treffes, fordi hun måtte på jobb, men er det noen som har noe forslag på hva jeg kan foreslå vi skal gjøre? - TS Anonym poster: f4c8c6e645ceea0e8cb79663cd321fa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå