Gå til innhold

Hvorfor lærer noen kvinner aldri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinner som alltid ser ut til å date eller være i forhold med dårlige mannfolk. Går fra ett elendig forhold til et annet.

Så blir de utrolig bitre mot alle menn, men fortsetter å falle i den samme fella.

Har personlig null sympati for slike kvinner, men hva er det som gjør at de aldri lærer noe?

Anonym poster: 3bbc42a20f6eee6601881caceed95d0b

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh. de er kvinner. Ikke døm de for hardt, de kan ikke noe for det. Hjernen deres er ikke designet til å tenke logisk og se sammenhenger. :)

Anonym poster: 93112c30d157deee36400d1454b407f6

• Liker 13
Skrevet

Nå synes jeg du skjærer alle over en kam her. Er ikke alle kvinner som hopper fra et forhold til et annet, som du nevner. Noen er det selvsagt, men hvem har sagt at mannfolka er bedre til å velge 'riktig' forhold?

• Liker 1
Skrevet

Mange som har en spesiell type de faller for, og da kan det være vanskelig å styre unna. Sterk kjemi mellom to mennesker kan være vanskelig å gå forbi selv om det ikke nødvendigvis ender i et sunt forhold..

• Liker 5
Skrevet

Derfor jeg er singel, har ikke noe ønske om å være i et forhold med dårlige mannfolk!

Anonym poster: 9628c11900747be979f8eaf354858090

• Liker 1
Skrevet

Av samme grunn som enkelte menn aldri lærer og faller for damer som styrer dem med hjernhånd. Det er selvskading :glare:

• Liker 6
Skrevet

Friendzoned lately? :flekke:

Haha, bitches gonna bitch.

264v.jpg

• Liker 6
Skrevet

TS her: Neida, men har en nær slektning som er typisk drittfyr når det kommer til forhold. Notorisk utro, og alle i den lille (hem)byen vet det...han er typisk i lag med et kvinnfolk i 2-3 år, før det er videre til neste. Alle damene han har hatt pr. i dag, har samme historien. Fra en utro, voldelig eller ustabil kar og til neste. Det er nesten som at han er en magnet for damer med mye bagasje

Er forsåvidt en fin fyr ellers, men på privatlivet er han så dårlig som det kan bli. Flere i familien har prøvd å ta det opp med han, men det ender oftest med "greier bare ikke å styre meg" svar.

Anonym poster: 0bf136c4bbbab474f9a50261f337a127

Skrevet

Kvinner som alltid ser ut til å date eller være i forhold med dårlige mannfolk. Går fra ett elendig forhold til et annet.

Så blir de utrolig bitre mot alle menn, men fortsetter å falle i den samme fella.

Har personlig null sympati for slike kvinner, men hva er det som gjør at de aldri lærer noe?

Menn som alltid ser ut til å date eller være i forhold med dårlige kvinnfolk. Går fra ett elendig forhold til et annet.

Så blir de utrolig bitre mot alle kvinner, men fortsetter å falle i den samme fella.

Har du personlig sympati for slike menn, hva er det som gjør at de aldri lærer noe?

• Liker 3
Skrevet

Wild guess - du er disse dårlige mannfolkas motstykke i dine egne øyne anntar jeg?

• Liker 1
Skrevet

Menn som alltid ser ut til å date eller være i forhold med dårlige kvinnfolk. Går fra ett elendig forhold til et annet.

Så blir de utrolig bitre mot alle kvinner, men fortsetter å falle i den samme fella.

Har du personlig sympati for slike menn, hva er det som gjør at de aldri lærer noe?

Omg, hersketeknikk level 8 :pls: Well done, well done.

Men du? Hva med å ta det i en egen tråd?

Det er ingen som benekter at dette gjelder begge kjønn, men i denne tråden var spørsmålstillingen hvorfor kvinner stadig blir sammen med drittsekker. At menn blir sammen med hekser svarer ikke på spørsmålet.

• Liker 6
Skrevet

Det er ingen som benekter at dette gjelder begge kjønn, men i denne tråden var spørsmålstillingen hvorfor kvinner stadig blir sammen med drittsekker. At menn blir sammen med hekser svarer ikke på spørsmålet.

Å sussebassen, ville du bare rakke ned på kvinner?

Anonym poster: 66380dbe5080de28b2d3b6d7e86d12e9

• Liker 4
Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

Er ikke det lov heller nå? Sist jeg sjekka het dette stedet kvinneguiden. Kan ikke dere damer heller finne dere et manneforum hvor dere kan rakke ned på menn?

• Liker 1
Skrevet

Neida snusketrollet, jeg bare påpeker en avsporing av tråden. Du kan lage din egen vis du vil :)

Dessuten er det ikke nedrakking av kvinner å påpeke at en betydelig andel av dem blir sammen med drittsekker, for så å klage på dem (blant annet her på KG) når forholdet tar slutt og ta bitterheten sin ut over alle menn, for så å bli sammen med en ny drittsekk og gjenta hele syklusen.

• Liker 2
Skrevet

Takker :takke:

Men du? Er ikke dette to sider av nøyaktig samme sak?

Å komme med tilleggsopplysninger (i dette tilfellet så åpenbart at det burde være unødvendig for deg å gjøre et poeng av det) som bidrar til å belyse saken fra flere sider har aldri vært sett på som negativt i en debatt. Ingen avsporing, med andre ord.

Så med mindre vi vil ha to like tråder om nøyaktig samme tema så er det vel ganske greit å ta det her?

• Liker 2
Skrevet

Nå synes jeg du skjærer alle over en kam her. Er ikke alle kvinner som hopper fra et forhold til et annet, som du nevner. Noen er det selvsagt, men hvem har sagt at mannfolka er bedre til å velge 'riktig' forhold?

Er det ikke det han sier da? Hva med å lese innlegget før du kommer med en sånn uorginal kommentar. Følg med i timen.

Anonym poster: 2c4f2c953a2d842b0d71c120d4dfd387

• Liker 1
Skrevet

Av samme grunn som enkelte menn aldri lærer og faller for damer som styrer dem med hjernhånd. Det er selvskading :glare:

Men menn fortjener det :kjefte:

Skrevet (endret)

Men menn fortjener det :kjefte:

Jeg synes ikke det :unsure:

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Skrevet

Man bestemmer ikke hvem man tiltrekkes av. Mange kvinner er slaver av biologien, akkurat som menn. Jeg har for tiden ei jente som er kjærlig, hengiven, og som vil gjøre alt for meg. Når vi krangler er det hun som gir seg først. Vi kommuniserer godt og ler sammen. Likevel tviler jeg på at jeg holder ut særlig lenger. Jeg trenger variasjon av sexpartnere, og har lyst til å gjenoppleve den nyforelskede fasen med nye partnere, selv om hun på papiret er en veldig god match.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...