Gå til innhold

Hvordan vet du at du har møtt den rette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har møtt min. Vi har vært sammen i mange år, og har et solid kjærlighetsfyllt forhold. Likevel er det jo problemer her og der, og ting man kunne vært foruten. Hva gjør at man slutter å lete?

Anonym poster: 7388d4f85cd4bcefb08120b87f65df63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg har møtt min. Vi har vært sammen i mange år, og har et solid kjærlighetsfyllt forhold. Likevel er det jo problemer her og der, og ting man kunne vært foruten. Hva gjør at man slutter å lete?

Anonym poster: 7388d4f85cd4bcefb08120b87f65df63

Når man føler seg "hjemme"? Jeg trodde jg fant min, følte meg hjemme første gang vi møttes, han sa det samme til meg, men han viste seg å ha en annen side etterhvert...

Føler allikevel sterk ubetinget kjærlighet til han, så det er vanskelig. Nylig over, men jeg tenker på han hele tiden...

Skrevet

Man bestemmer seg. Jeg tror ikke man får den "oi, dette mennesket vil alt være perfekt med resten av livet"-følelsen. Man finner noen man får en dyp kontakt med, som gjør at hverdagene (for det er faktisk de det er flest av) blir gode, og at man er trygg. At man har gjensidig respekt.

Og så bestemmer man seg for at dette forholdet, det skal vi få til å fungere. Og hvis begge har bestemt seg for det, er det få ting som kan gjøre at det ikke skal bli sånn.

Min kjæreste er den rette, ikke fordi vi aldri har problemer, men fordi vi alltid vil kjempe for at vi skal være den rette for hverandre, og finne ut av alt sammen =)

• Liker 1
Skrevet

Man bestemmer seg. Jeg tror ikke man får den "oi, dette mennesket vil alt være perfekt med resten av livet"-følelsen. Man finner noen man får en dyp kontakt med, som gjør at hverdagene (for det er faktisk de det er flest av) blir gode, og at man er trygg. At man har gjensidig respekt.

Og så bestemmer man seg for at dette forholdet, det skal vi få til å fungere. Og hvis begge har bestemt seg for det, er det få ting som kan gjøre at det ikke skal bli sånn.

Min kjæreste er den rette, ikke fordi vi aldri har problemer, men fordi vi alltid vil kjempe for at vi skal være den rette for hverandre, og finne ut av alt sammen =)

Godt svar!

Skrevet

Mange jeg føler meg "hjemme" med, men følelsene er ikke gjensidige. Så jeg vet ikke..

Man må vel bare ta et valg og sjanse på det.

Anonym poster: 577b22b341dc3fe61ef17ef733a91774

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...