AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Noen som har noen erfaringer med utekatter og blokkleilighet (ikke første etasje)? Har en kattunge som kan begynne å gå ut om en måneds tid, men er veldig usikker på hva jeg skal gjøre, om jeg skal la han få gå ut eller ikke. Ser for meg mye løping opp og ned trapper for å slippe han ut/inn, ikke vite om han er der i det hele tatt osv. Anonym poster: dc392ae645f072cf943bea2453c3b1d7
Kontormus Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 Min første tanke er at du i så fall må ha et veeeeldig godt forhold til alle naboene dine med så mange som kommer og går gjennom inngangsdøren. Kjenner ingen som har hatt utekatt i blokk med mindre en ikke bor på bakkenivå, men det kan hende det går. Bor en i lav 2. etg. så kan det funkte å ha en utvendig trapp eller stige hvis den ikke er for bratt (de er flinke til å komme seg opp, det er litt vanskeligere ned) opp til en balkong eller terrasse. Men ser for meg at det er lurt å ha et godt forhold til naboen under. Tror jeg ville satset på å holde katten som innekatt, MEN jeg liker ikke tanken på at den i så fall skal være den eneste katten. Mitt råd er å skaffe en til på samme alder.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 Ja,men en dårlig løsning. Bodde i 3 et. Får skylde på at jeg var ung og naiv. Når vet du at katten er der? Kan hende den smetter inn når andre naboer går inn-ut. Kansje du ikke er hjemme, katten kommer seg ikke ut osv...så gjør den fra seg i trappeoppgangen. Skal si du får kjekke naboer da.....veien til klagepostkassen er kort Anonym poster: 0bc5bf2a833c72db1e0dc6160fa2e80d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå