Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Jeg er en mann som kanskje har mistet selvtilliten fullstendig når det gjelder alt som har med flørting, dating, kjæresteforhold m.m. Rett og slett fordi jeg sliter når det gjelder det seksuelle. Jeg sliter med at ting bare stopper opp under akten, og må avbryte. Og det finnes nesten ikke noe mer pinlig enn når det skjer. Det føles som all maskulinitet forsvinner i det øyeblikket. Så nå har jeg holdt meg unna i et par år faktisk. Jeg har egentlig ikke ereksjonsproblemer eller dårlig seksualdrift. Den tror jeg er ganske normal, så jeg tror det er mer psykisk det som skjer. Derfor er det ikke noen vits i å flørte og date og kanskje få seg kjæreste. Når det har vært kvinner som har prøvd seg, så har jeg avvist eller valgt å ikke vise interesse. Bare det at kvinner flørter med meg gjør at jeg tenker på den store nedturen som vil komme dersom vi ender opp i senga før eller siden. Så nå lurer jeg på om det finnes kvinner som kan leve med lite eller ingen sex? Skal alltids få det til dersom vi ønsker barn. Og oralsex kan hun få masse av. Enten det, eller at hun er forståelsesfull og at vi kanskje får det til etter litt "øvelse". Finnes det slike kvinner, eller er det bare å gi opp?
Bella21 Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Klart det finnes, om dama elsker deg er hun villig til å gå igjennom mye mer dritt enn det der, men så er det bare å komme seg til det nivået Men yes! 1
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Klart det finnes, om dama elsker deg er hun villig til å gå igjennom mye mer dritt enn det der, men så er det bare å komme seg til det nivået Men yes! Men, hvis en ser på det biologisk, er ikke sex også veien til kjærlighet? Vil ikke noe sånt stoppe den prosessen slik at det aldri blir mer enn å bli betatt eller forelsket, men vips, så funket det ikke i senga, og jakten går videre etter andre menn? Tingen er at jeg virkelig ønsker et forhold og ha familie og alt det der. Og nå begynner jeg å bli stressa.
lille..trille Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Det er vel damer som ikke liker sex også da. Jeg liker virkelig ikke å ha sex og hadde likt kjempegodt å vært i lag med enn mann som ikke krever at jeg har sex med han. Du må bare finne den rette kvinnen
Bella21 Skrevet 11. februar 2013 #5 Skrevet 11. februar 2013 Men, hvis en ser på det biologisk, er ikke sex også veien til kjærlighet? Vil ikke noe sånt stoppe den prosessen slik at det aldri blir mer enn å bli betatt eller forelsket, men vips, så funket det ikke i senga, og jakten går videre etter andre menn? Tingen er at jeg virkelig ønsker et forhold og ha familie og alt det der. Og nå begynner jeg å bli stressa. Jeg er sånn som helst venter med sex, så jeg kan faktisk (utrolig nok) bli forelsket i en fyr, selv om jeg ennå ikke har hatt sex med han. Jeg hadde nok gitt personen tid til å bli "komfortabel" med meg, selv om det gjelder sex, akkurat som jeg f.eks bruker tid på å bli komfortabel med han når det kanskje gjelder andre ting.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #6 Skrevet 11. februar 2013 Tror heller du må bygge opp trygghet med den du har forhold til så vil det løse seg mer opp psykisk for deg. Har du en god dialog med henne så vil hun også forstå. For mange er sex viktig, men for noen så er det mindre viktig. Men poenget med sex er jo å føle denne intimiteten så du ikke kan føle med noen andre (om du har kjæreste/er gift), det er jo det som gjør sex i parforhold viktig. Kanskje du bør gå inn i deg selv og tenke på hva det er som gjør at du ikke mestrer det? Anonym poster: 49ccd8862402a5323e4705917f8bf877
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå