godmatræva Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Jeg har lyst til å kjøpe nye sminkebørster, og hører at man får mest for pengene ved å kjøpe koster fra Sigma. Jeg finner nettsiden, ser hundretusen ulike koster og skjønner ikke hvor jeg skal begynne.. Hvilke koster er et must, hvilke burde jeg ha og hvilke kan man unngå (men bør ha likevel)? Til hverdags bruker jeg bare pudder og blush, og litt maskara. Drømmer om å en gang bli en av de damene som virkelig kan sminke seg, men når jeg prøver ser jeg stort sett ut som en russisk gateprostituert... :-) Tips til god sminke tas også i mot med takk!
Gjest Daenerys Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Kjøp en travel-kit, det holder i massevis i starten Da får du børster til pudder, blush, bronzer og fire til øyne (en til å pakke på farge, en til presis påføring, og to til å blende fargen). Kjempefornøyd med mitt sett, hatt det i over to år. Når den ene børsten begynte å snøsse sendte de ny uten problem
sara-ellis Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 http://www.hildechristina.com/koster-til-ulike-formal
terri Skrevet 12. februar 2013 #4 Skrevet 12. februar 2013 Helt enig, jeg ville gått for et travel-kit! men jeg synest kitet mangler en kabuki (f82 for løst pudder/mineralfoundation eller f88 for kompaktpudder) - de dekker mye bedre enn den store pudderbørsten i reisekitet.. for foundation er de et must!
godmatræva Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2013 Tusen takk for svar dere! Tar jeg helt feil hvis det eneste jeg ser som forskjell på de ulike travel-kitene er fargen?
Secondbite Skrevet 12. februar 2013 #6 Skrevet 12. februar 2013 Fargene, ja. Men det er to versjoner av kostene også. Disse er syntetiske, mens disse er av naturhår Fordelen med naturhår er jo at i motsetning til de syntetiske blir de "bedre og bedre" jo mer de blir brukt, mens de syntetiske ofte blir stivere med tiden. Jeg foretrekker som oftest naturhår, men det er smak og behag. Syntetisk er bra til våtprodukter mens naturhår er bedre til pudder Tror absolutt at en travelkit hadde vært en veldig god start! Sleng med enten F80 eller F82 og kanskje E25 skal du klare deg veldig fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå