Gjest Hej Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 En kamerat av meg var nettopp i Edinburg, Skottland og var på en strippeklubb hvor det kostet 20 pund, altså litt over 100 norske kroner for en privat lapdance. Når kjæresten min var der, sa han at han kun hadde kjøpt en lapdance til seg og kameraten, men når jeg ser kontoutskriftene så viser det 75 og 110 pund, altså 1000 norske kroner. Lukter det prostitusjono her? (grunnen til at jeg ser kontoutskriften er fordi han hadde MITT mastercard....)
Gjest hej Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 prostitusjon* Det var på samme klubben.....
Gjest Bolsjevidkun Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Er vel vanlig å bestille alkohol når en på strippeklubb også, noe som ikke akkurat pleier å være billig på sånne steder. 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 for en flott mann du har.....drar på strippeklubb/prostitusjonssted og betaler med dine penger... wow,virkerlig en catch du har fått deg der.... Anonym poster: 93bd36f60bb35f88d96e1cfa3e3bf2a1 14
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #5 Skrevet 11. februar 2013 vet ikke hva hva koster, ville tro det også kom på hvor de kjøpte lapdancen/horen. men kan det ikke være at de 100 pundene var for flere ting i ett? sånn at han betalte for hele kvelden med drikke og alt. Anonym poster: 473d3db5312967eb063deaa7d8ea7762
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #6 Skrevet 11. februar 2013 1000 kr virker litt billig for en hore vel? Selv om prisnivået sikkert er lavere i SKottland Anonym poster: 7dd0313cb2590fa490952465fda12592 1
Gjest hej Skrevet 11. februar 2013 #7 Skrevet 11. februar 2013 Det er småbeløp også, jeg regner med det er drinkene på samme plassen. Men det er nøyaktige beløp som 75 pund og 110 pund som bekymrer meg. De små beløpene er på 6 - 15 pund, regner med det er drinkene....
Gjest hej Skrevet 11. februar 2013 #8 Skrevet 11. februar 2013 han påsto at de store beløpene var lapdancen og massasjen kameraten fikk.. Men altså, når det koster 20 pund for en priv dans, og de brukte 110 pund hver på et kjøp? Odds for at det bare var en lapdance.....
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2013 #9 Skrevet 11. februar 2013 Si det sånn, jeg har en venn som jobber som lærer der. Han tjener ca 100.000 i året. Så 1k for sex høres omtrent realistisk ut, men kanskje noe i overkant.
Gjest hej Skrevet 11. februar 2013 #10 Skrevet 11. februar 2013 Det som er så dumt er at vi har kommet oss gjennom dette ( det er snart 1 år siden). Vi har kommet oss over det, men nå når kameraten min sier det var drittbillig for lapdance på samme plassen måtte jeg åpne en cold case, fordi jeg lenge trodde det var ugler i mosen. vet ikke hvordan jeg skal ta det opp, det plager meg i grunn heller ikke lenger siden det er en så død sak. Men må jo innrømme at det plager meg litt at det er så mange "bevis" som heller mot at han kjøpe mer enn en priv lapdance, og jeg får nok aldri vite sannheten, eller kommer til å bli ordentlig tilfreds med svaret. jeg har jo tidligere sagt at jeg har forsonet meg med at det skjedde mer der enn hva han fortalte, og at han kunne nekte så mye han ville, men at jeg ikke var naiv. Så jeg har jo hele tiden trodd det skjedde mye mer enn hva jeg ble fortalt...
Armitage Skrevet 11. februar 2013 #11 Skrevet 11. februar 2013 (endret) Hvis klubben driver med ulovlig sexsalg så tviler jeg sterkt på at de tar VISA. Da tar de nok cash. Altså det ville ha vært meget usannsynlig at han betalt den prostituerte med kort. Og at de beløpene du ser på kontoutskriften er betaling for sex. Endret 11. februar 2013 av Armitage 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #12 Skrevet 11. februar 2013 Enter stoler du på kjæresten din eller så går du fra han, GROW UP.. Anonym poster: c9b301798d7f0d26cee99cfc66d0f283 1
Gjest hej Skrevet 11. februar 2013 #13 Skrevet 11. februar 2013 Kompisen min sa det var horehus, tror det var lovlig ? I alle fall stort rykte på seg for å drive dirtybuisness bak husets fire vegger.
Armitage Skrevet 11. februar 2013 #14 Skrevet 11. februar 2013 (endret) Kompisen min sa det var horehus, tror det var lovlig ? I alle fall stort rykte på seg for å drive dirtybuisness bak husets fire vegger. Tror ikke det er lov med prostitusjon eller organisert sexsalg i Skottland nei. Eller er det det? Sjekka nå og det er ikke ulovlig med prostitusjon, men det er ulovlig og eie og drive et bordell. Så de pengene de får fra det må i såfall være svart. Endret 11. februar 2013 av Armitage
Gjest hej Skrevet 11. februar 2013 #15 Skrevet 11. februar 2013 Tror ikke det er lov med prostitusjon eller organisert sexsalg i Skottland nei. Eller er det det? Har ingen aning! alt jeg vet er at 110 pund for en lapdance er litt for mye!!
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2013 #16 Skrevet 11. februar 2013 Kompisen min sa det var horehus, tror det var lovlig ? I alle fall stort rykte på seg for å drive dirtybuisness bak husets fire vegger. Det er dessverre ulovlig i UK. Mener det også er ulovlig med salg, og ikke slik som her, at det kun er kjøp. Kjør noen googlesøk på stedet?
Steinar40 Skrevet 11. februar 2013 #17 Skrevet 11. februar 2013 Kan ikke akkurat si at jeg ser hva som skulle være greit med lapdance heller. 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #18 Skrevet 11. februar 2013 Kompisen min sa det var horehus, tror det var lovlig ? I alle fall stort rykte på seg for å drive dirtybuisness bak husets fire vegger. Folk som driver svart eller ulovlig tar ikke betalt med kort. Prostitusjon er lovlig i UK, men det er ikke lovlig og eie og drive horehus. Tviler derfor sterkt på at kjæresten din har betalt for sex med kort. Anonym poster: 8b2d838874d86556993ad91203c52dab 1
Gjest hej Skrevet 11. februar 2013 #19 Skrevet 11. februar 2013 Folk som driver svart eller ulovlig tar ikke betalt med kort. Prostitusjon er lovlig i UK, men det er ikke lovlig og eie og drive horehus. Tviler derfor sterkt på at kjæresten din har betalt for sex med kort. Anonym poster: 8b2d838874d86556993ad91203c52dab Det var veldig betryggende å høre. Hva med "happy ending" da? stedet heter ambassador leisure, og de har egne rom med dobbeltsenger osv, man kan se bilder på nettsidene deres.. et spørsmål... dette plager meg ikke veldig, det er en stripper i UK det er snakk om, og en full guttefjott på tur med jobben sin. Skal jeg ta det opp eller ikke? saken har vært cold case i snart ett år.
Alina X Skrevet 11. februar 2013 #20 Skrevet 11. februar 2013 Det som er så dumt er at vi har kommet oss gjennom dette ( det er snart 1 år siden). Vi har kommet oss over det, men nå når kameraten min sier det var drittbillig for lapdance på samme plassen måtte jeg åpne en cold case, fordi jeg lenge trodde det var ugler i mosen. vet ikke hvordan jeg skal ta det opp, det plager meg i grunn heller ikke lenger siden det er en så død sak. Men må jo innrømme at det plager meg litt at det er så mange "bevis" som heller mot at han kjøpe mer enn en priv lapdance, og jeg får nok aldri vite sannheten, eller kommer til å bli ordentlig tilfreds med svaret. jeg har jo tidligere sagt at jeg har forsonet meg med at det skjedde mer der enn hva han fortalte, og at han kunne nekte så mye han ville, men at jeg ikke var naiv. Så jeg har jo hele tiden trodd det skjedde mye mer enn hva jeg ble fortalt... Ok, du skal la det fare at han kanskje har pult en hore og pådratt seg kjønnssykdommer?Du skal la det fare at han LØY deg opp i trynet?Du skal la det fare at han ser på deg som du og naiv? Du ER dum og naiv som godtar alle løgner og unnskyldninger, hvorfor er du sammen med han i det hele tatt?Han bruker dine penger på andre damer og du sitter der og er likeglad?Mangler du selvrespekt eller hva er det? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå