Knikte Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Har tenkt å ta steget inn i den moderne verden og kjøpe meg et nettbrett Hvilket nettbrett har du? Fornøyd, ikke fornøyd med det?
Maestro Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Jeg bruker Samsung Galaxy 10.1, å er veldig fornøyd. Eneste er at jeg ikke kan se enkelte videoer og bruke bankid.
Adhara Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Jeg har Samsung Galaxy Tab 2 10.1. Er veldig fornøyd, men om jeg hadde tenkt meg mer om så tror jeg at jeg hadde bestilt Samsung Galaxy Note heller. Det ser gøy ut :D Som hun her over sier så kan man ikke bruke nettbanken osv. Men det er vel felles for alle nettbrett, etter som jeg har forstått. Et nettbrett er jo som en gigantisk smarttelefon.
Knikte Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2013 Jeg bruker Samsung Galaxy 10.1, å er veldig fornøyd. Eneste er at jeg ikke kan se enkelte videoer og bruke bankid. Takk for svar Hvilke type videoer der det du ikke kan se? Er det noe problem med you tube f.eks?
Knikte Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2013 Jeg har Samsung Galaxy Tab 2 10.1. Er veldig fornøyd, men om jeg hadde tenkt meg mer om så tror jeg at jeg hadde bestilt Samsung Galaxy Note heller. Det ser gøy ut :D Som hun her over sier så kan man ikke bruke nettbanken osv. Men det er vel felles for alle nettbrett, etter som jeg har forstått. Et nettbrett er jo som en gigantisk smarttelefon. Takk for svar. Mangel på nettbank er ikke det verste, så skal vurdere samsung
Adhara Skrevet 11. februar 2013 #6 Skrevet 11. februar 2013 Ja, man har jo som oftest også pc, så nettbrettet blir jo brukt til andre ting
Adhara Skrevet 11. februar 2013 #7 Skrevet 11. februar 2013 Og for å svare på det andre spørsmålet ditt; Youtube er ikke noe problem.
Knikte Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2013 Ok, så lenge youtube ikke er noe problem så går det bra, mest små videosnutter derfra som blir sett
Thalassos Skrevet 11. februar 2013 #9 Skrevet 11. februar 2013 Ipad Fantastisk (med nettbank). Ville aldri falt meg inn med noe annet. Ekstremt brukervennlig og maaaaange apps.
Knikte Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #10 Skrevet 11. februar 2013 Ipad Fantastisk (med nettbank). Ville aldri falt meg inn med noe annet. Ekstremt brukervennlig og maaaaange apps. Takk for tipset Siden jeg er HELT grønn på dette så må jeg bare spørre: Hva gjør Ipad mer brukervenlig enn samsung? Hvordan er samsung i fht ipad når det gjelder apper?
-Jiinxs- Skrevet 11. februar 2013 #11 Skrevet 11. februar 2013 (endret) Jeg har Samsung Galaxy Note 10.1 og jeg har ingen problemer med å logge meg på DNB sin nettbank. (Android versjon: 4.1.2) Dette var forresten min første nettbrett og er veeeldig fornøyd. Jeg bruker MX Player til å spille av videoer. Hvordan er samsung i fht ipad når det gjelder apper? Jeg har lest at mange synes det er "enklere" med iPad men jeg ser ikke hva som er noe enklere med å velge app, laste den ned og bruke den... De "fleste" appene du finner i App Store kan du også få som Android. Endret 11. februar 2013 av -Leon-
Klatt Skrevet 12. februar 2013 #12 Skrevet 12. februar 2013 Er utrolig mye å velge mellom. Et "hovedspørsmål" ville gjerne vært hvor mye penger du var interessert i å bruke. Om det er snakk om billigst mulig, så ville jeg desidert anbefalt iPad 2. (Hilsen en hardbarka Samsung-fan som skyr Apple (som selskap) som pesten selv.) De eldre og billigere Samsung-nettbrettene kan rett og slett ikke måle seg. Om det er noe Apple virkelig har peiling på, så er det nettbrett. Dessverre syntes jeg ikke Samsung klarer helt å følge med. Om du er villig til å spytte i noen ekstra penger og syntes det ser interessant ut å ha en penn, så ville jeg nok anbefalt Galaxy Note. Ellers ville jeg faktisk personlig gått for iPad over hele fjøla. Ville holdt meg unna Galaxy Tab 2 også. My two cents: Galaxy Note Tab eller iPad. ... eller Microsoft Surface Pro når den kommer.
Knikte Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #13 Skrevet 12. februar 2013 Tusen takk for svar alle sammen Klatt: Jeg kommer nok ikke til å legge så mye penger i det siden jeg har et lite barn som helt sikkert vil prøve også. Er Ipad 2 et ok nettbrett for en nybegynner? Er det noe jeg vil savne med det?
sara-ellis Skrevet 12. februar 2013 #14 Skrevet 12. februar 2013 Jeg er også veldig fornøyd med min iPad, men alt annet jeg har er også Apple-produkter, så det at de fungerer bra sammen er avgjørende for min del
Nora90 Skrevet 12. februar 2013 #15 Skrevet 12. februar 2013 Jeg har Nexus 7, og er veldig fornøyd med den. Den er "bare" 7-tommer og det er kjempegrei størrelse. Lett å ha med seg rundt, og lett å håndtere med én hånd. Jeg har 16 GB versjonen, men den finnes i 32 GB og 32 GB + 3G også 1
Gjest Applestore Skrevet 12. februar 2013 #16 Skrevet 12. februar 2013 Jeg liker ikke at ipdaden har så skarpe kanter! Det skjærer inn i hendene mine når jeg spiller ..
super-s Skrevet 12. februar 2013 #17 Skrevet 12. februar 2013 Jeg hadde iPad før, og nå har jeg samsung galaxy tab 2.0 (sånn mininettbrett). Jeg er mer fornøyd med samsungen, uten at jeg ikke helt greier å sette ord på hva det er som er bedre med den. Det har nok mye med at jeg ikke er så stor fan av appleprodukter generelt.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #18 Skrevet 12. februar 2013 Har tenkt å ta steget inn i den moderne verden og kjøpe meg et nettbrett Hvilket nettbrett har du? Fornøyd, ikke fornøyd med det? Har et nettbrett. Ganske bortkasta penger spør du meg. Anonym poster: 234ad158220b189c354fbb55ac0953de 1
Lunalille Skrevet 12. februar 2013 #19 Skrevet 12. februar 2013 Jeg har en Samsung Galaxy tab og har hatt en iPad. Jeg solgte iPaden fordi jeg aldri brukte den, brukte iPhonen til alt. Jeg fikk en samsung Galaxy tab til å bruke i jobben. Og hadde jeg kunne velget så er valget enkelt. Ipad!! Den er så mye enklere! Raskere, mer oversiktlig, og mye mer logisk.
sofie777 Skrevet 12. februar 2013 #20 Skrevet 12. februar 2013 (endret) Jeg har en Asus Eee Pad Transformer. Jeg er veldig fornøyd med det. Siden jeg ikke har noen eple-produkter, men vil at mobil og pc skal kunne "snakke" med brettet, er det det som passer for meg. Jeg har ikke testet brettet med nettbank, for det bruker jeg pc til, men videoer kan fint spilles når man har lastet ned riktig app. Det finnes utrolig mange apper til Android og mange bruker jeg på to eller tre plattformer. Sjekk forresten denne basert på Big Bang Theory Endret 12. februar 2013 av sofie777
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå