AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Om dere ikke er sammen lengre; hvordan forholder du det til han/henne? Har dere kontakt? Møtes? Selv om du har funnet deg en ny? Og han. Jeg klarer liksom ikke å glemme min første kjærlighet. Og i de breven han skrev til meg,mens vi var sammen, har han aldri elsket noen så høyt som han elsket meg, hverken før eller siden.Jeg har ingen følelser for han lengre, og ei heller han for meg, og jeg har hatt kjæreste etter han, men han er noe helt spesielt for meg, Vi snakkes titt og ofte. Om dagligdagse ting, om han trenger hjelp til noe sender han en melding osv. Selv om han har dame. Det er ingen følelser i mellom oss lengre, vi er bare venner. Er dette greit? Den kontakten vi har? Hvordan ville du ha reagert på dette om din kjæreste hadde hatt kontakt med eksen, som du vet var helt spesielt for dem begge? En flamme jeg hadde,ville ikke at jeg hadde kontakt med han,så jeg brøt den, mens det pågikk mellom meg og den nye. Men da det ble avsluttet tok jeg og første kjærligheten kontakten igjen. Anonym poster: 53af4ec42d6fdedf48c142bb31cd4a59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå