Binta Ba Skrevet 12. februar 2013 #21 Del Skrevet 12. februar 2013 Blir mer og mer lysten på å prøve detta!! Hehe.. Hvor er det å få kjøpt, både kokosnøttolja og shea butteret? Jeg kjøper kokos olje fra arabiske butikker i Oslo..matbutikker. Vet at mange helsekostforretninger selger det også, men til langt høyere pris, er vel tre ganger mer. Shea butter må man bestille. Om to år kan du gå i butikken min i Oslo og kjøpe det Ja, det er jeg klar over. Har vært i Afrika selv også, var slik jeg fikk nyss om det. Men antok ts ikke hadde afrohår. Jeg kjøper shea butter fra coastal scents, og kokosolje fra iherb. Av kokosoljer har jeg prøvd Nutiva og Garden of life, begge er like god men Garden of life kommer på glass. Liker det bedre. Bruker samme oljen til matlaging. Anonym poster: d2aa27d46f806f6fa530eb2ee9d49639 Aha..er liksom sånn de fleste kommer over det;) Jeg skryter av det til alle som orker å høre på, og deler ut prøver til alle jeg kjenner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå