Gå til innhold

Hår og makeup på den store dagen :) (rogaland)

Anbefalte innlegg

Gjest roseduft
Skrevet

Er det vanlig at de fleste frisørsalonger setter opp både hår og sminker deg ved bryllup? Og varierer dette i pris, eller ligger det på rundt 2-3000 etter hva jeg har forstått.

Og inkl i den prisen sminkes og fikses håret til forlover i tillegg og man får servert champagne og frukt, i tillegg til at en må beregne 3-4 timer før vielsen til dette? :)

Noen her på forum som har fått både hår og makeup til deg selv og forloveren sin, til grei pris, hvor du var fornøyd med det hele? :)

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hørt om at man får servert frukt og champagne. Det er vel opp til forloveren din om hun har fikset eller ikke?

Jeg har forhøre meg litt rundt, og det virker som om prisen ligger på 1.500kr og oppover. Frisørene tar vel timesbetalt tror jeg. Ofte inkluderer prisen en prøvetime.

Skrevet (endret)

Jeg giftet meg i 2010 og brukte Modern Design på kvadrat, Ann Cristin, Hun satte opp håret mitt og sminket meg, jeg måtte ha egen maskara med meg eller hun kunne kjøpe for meg når jeg kom. Jeg fikk servert frukt men de hadde ikke lov å ha alkohol,jeg kunne ta med hvis jeg ønsket det. jeg betalte 3500. Men frisøren min tok kun meg i prisen, hvis forloveren skulle fikses kostet det utenom, Men i prisen lå det som sagt oppsett og pynting , sminke, påkledningshjelp. Jeg kom dit klokka 0900 og vi dro til vielsen klokka 1330,

Det lå også prøve time og napping av bryn i prisen

Endret av alven
Skrevet

Jeg har aldri hørt om at man får servert frukt og champagne. Det er vel opp til forloveren din om hun har fikset eller ikke?

Jeg har forhøre meg litt rundt, og det virker som om prisen ligger på 1.500kr og oppover. Frisørene tar vel timesbetalt tror jeg. Ofte inkluderer prisen en prøvetime.

Om man får servert noe ekstra kommer an på hvordan service salongen vil tilby. Det er faktisk ikke så uvanlig som du tror.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...